Windows Movie Maker ei anna tallentaa

luonnosvaiheen jälk.

Tein koko päivän videota windows movie makerilla ja aina tallensin välillä mitä siihen asti olin tehnyt. Mutta sitten kun rupesin tallentamaan koko valmista videota koneelle, wmm ei anna tehdä sitä. sanoo että tarkista että on tarpeeksi tilaa ja että alkuperäiset tiedostot on tallella, ja on alkuperäset tiedostot tallella. en ole niihin yhtään koskenut, siirtänyt, nimennyt uudelleen tai poistanut, ja on tarpeeksi tilaa koska yritin tallettaa eka koneelle, sitten muistitikulle, sitten ulkoselle muistille ja tyhjälle cd:lle, mutta ei mihinkään anna tallettaa. MIKÄ VIKANA?!?! en halua enää uudestaan tehdä sitä videota, sillä siinä oli todella suuri työ! mikä avuksi!??! apua!

11

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enhän nyt tiedä, kuinka pitkä videosi on, mutta jos on vaikka tunnin, niin pätkäise loppuosa pois ja julkaise. Avaat alkuperäisen projektin ja pätkäise alkuosa pois ja julkaise. Sitten tuot molemmat puolikkaat uuteen projektiin ja julkaiset. Tein tuossa taannoin (kylläkin Corel'in VideoStudiolla) pitkää, melkein kaksituntista videota ja kyllä on kone siinä jo melko kovilla. Julkaisin kolmessa osassa ja sitten yhdistin ne.

• luonnosvaiheen jälk.

Pelastava enkeli!

• toivoton!
        luonnosvaiheen jälk. kirjoitti:

Pelastava enkeli!

eipä auta pätkiminen, alle 20 sekunnin pätkääkään tuo ei tallenna:(

• ...tana

Wmm on oikkuineen syvältä hanurista perseestä, hirtät vielä itsesi sen kanssa.

• ...kele

Tämmöseen ongelmaan en ole viel löytäny vastaust mistään... Kun mulla ei valmista alle 10min leffaa tallenna... Ei missään muodossa. Siis projektiksi kyllä, mut katseltavaksi elokuvaksi ei. Eikä herjaa mitään virhettä. Kaikki menee hyvin siihen asti kun sen PITÄISI alkaa tallentamaan. Prosentit näyttää kokoajan 0% ja arvioitu tallennusaika senkuin pitenee... 20min ... 120min... 230min... jne.... Viimeks annoin olla yön yli jos se alkais siitä, mutta edelleen 0% ja sangen iso lukema arvioidussa tallennusajassa.

• humpsuli

Itselläni on ongelmana aina välillä, kun olen juuri julkaisemassa videota
      tähän tietokoneeseen, ohjelma siirtyy ''Ei vastaa'' -tilaan, VOISITTEKO AUTTAA MINUAKIN ??!!

• VOIvatut

Tein videon, painan "Save Project" ja mitää ei tapahdu! HELP!

• morooo3

ÄÄÄ AUTTAKAA joku mullakin on sama ongelma :(( vaikka mulla on alle 10 min ..!

• huhhuh

Sama ongelma, taitaa mennä ohjelma vaihtoon. Saatanan raivostuttava tuo Moviemaker.

• onkelmia täälki

Itse jouduin leikkaan video neljään osaan ja kyseessä oli vain neljän minuutin video... -.-
      vituttavaa puuhaa...

• näin on

teiän koneilla ei välttämättä riitä tehot videon muokkamiseen. Sen takia wmm ei julkaise tai toimi muutenkaan.. mulla on sama ongelma mutta huono kone jonka syystä se ei julkaise videoo. Pitää olla tosi tehokas kone siihen että voi muokkailla videoita, thats it.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      151
      6294
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      48
      1743
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1404
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1018
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      913
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      899
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe