Windows Movie Maker ei anna tallentaa

luonnosvaiheen jälk.

Tein koko päivän videota windows movie makerilla ja aina tallensin välillä mitä siihen asti olin tehnyt. Mutta sitten kun rupesin tallentamaan koko valmista videota koneelle, wmm ei anna tehdä sitä. sanoo että tarkista että on tarpeeksi tilaa ja että alkuperäiset tiedostot on tallella, ja on alkuperäset tiedostot tallella. en ole niihin yhtään koskenut, siirtänyt, nimennyt uudelleen tai poistanut, ja on tarpeeksi tilaa koska yritin tallettaa eka koneelle, sitten muistitikulle, sitten ulkoselle muistille ja tyhjälle cd:lle, mutta ei mihinkään anna tallettaa. MIKÄ VIKANA?!?! en halua enää uudestaan tehdä sitä videota, sillä siinä oli todella suuri työ! mikä avuksi!??! apua!

11

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enhän nyt tiedä, kuinka pitkä videosi on, mutta jos on vaikka tunnin, niin pätkäise loppuosa pois ja julkaise. Avaat alkuperäisen projektin ja pätkäise alkuosa pois ja julkaise. Sitten tuot molemmat puolikkaat uuteen projektiin ja julkaiset. Tein tuossa taannoin (kylläkin Corel'in VideoStudiolla) pitkää, melkein kaksituntista videota ja kyllä on kone siinä jo melko kovilla. Julkaisin kolmessa osassa ja sitten yhdistin ne.

• luonnosvaiheen jälk.

Pelastava enkeli!

• toivoton!
        luonnosvaiheen jälk. kirjoitti:

Pelastava enkeli!

eipä auta pätkiminen, alle 20 sekunnin pätkääkään tuo ei tallenna:(

• ...tana

Wmm on oikkuineen syvältä hanurista perseestä, hirtät vielä itsesi sen kanssa.

• ...kele

Tämmöseen ongelmaan en ole viel löytäny vastaust mistään... Kun mulla ei valmista alle 10min leffaa tallenna... Ei missään muodossa. Siis projektiksi kyllä, mut katseltavaksi elokuvaksi ei. Eikä herjaa mitään virhettä. Kaikki menee hyvin siihen asti kun sen PITÄISI alkaa tallentamaan. Prosentit näyttää kokoajan 0% ja arvioitu tallennusaika senkuin pitenee... 20min ... 120min... 230min... jne.... Viimeks annoin olla yön yli jos se alkais siitä, mutta edelleen 0% ja sangen iso lukema arvioidussa tallennusajassa.

• humpsuli

Itselläni on ongelmana aina välillä, kun olen juuri julkaisemassa videota
      tähän tietokoneeseen, ohjelma siirtyy ''Ei vastaa'' -tilaan, VOISITTEKO AUTTAA MINUAKIN ??!!

• VOIvatut

Tein videon, painan "Save Project" ja mitää ei tapahdu! HELP!

• morooo3

ÄÄÄ AUTTAKAA joku mullakin on sama ongelma :(( vaikka mulla on alle 10 min ..!

• huhhuh

Sama ongelma, taitaa mennä ohjelma vaihtoon. Saatanan raivostuttava tuo Moviemaker.

• onkelmia täälki

Itse jouduin leikkaan video neljään osaan ja kyseessä oli vain neljän minuutin video... -.-
      vituttavaa puuhaa...

• näin on

teiän koneilla ei välttämättä riitä tehot videon muokkamiseen. Sen takia wmm ei julkaise tai toimi muutenkaan.. mulla on sama ongelma mutta huono kone jonka syystä se ei julkaise videoo. Pitää olla tosi tehokas kone siihen että voi muokkailla videoita, thats it.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10954
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2443
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1554
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe