Windows Movie Maker ei anna tallentaa

luonnosvaiheen jälk.

Tein koko päivän videota windows movie makerilla ja aina tallensin välillä mitä siihen asti olin tehnyt. Mutta sitten kun rupesin tallentamaan koko valmista videota koneelle, wmm ei anna tehdä sitä. sanoo että tarkista että on tarpeeksi tilaa ja että alkuperäiset tiedostot on tallella, ja on alkuperäset tiedostot tallella. en ole niihin yhtään koskenut, siirtänyt, nimennyt uudelleen tai poistanut, ja on tarpeeksi tilaa koska yritin tallettaa eka koneelle, sitten muistitikulle, sitten ulkoselle muistille ja tyhjälle cd:lle, mutta ei mihinkään anna tallettaa. MIKÄ VIKANA?!?! en halua enää uudestaan tehdä sitä videota, sillä siinä oli todella suuri työ! mikä avuksi!??! apua!

11

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enhän nyt tiedä, kuinka pitkä videosi on, mutta jos on vaikka tunnin, niin pätkäise loppuosa pois ja julkaise. Avaat alkuperäisen projektin ja pätkäise alkuosa pois ja julkaise. Sitten tuot molemmat puolikkaat uuteen projektiin ja julkaiset. Tein tuossa taannoin (kylläkin Corel'in VideoStudiolla) pitkää, melkein kaksituntista videota ja kyllä on kone siinä jo melko kovilla. Julkaisin kolmessa osassa ja sitten yhdistin ne.

      • luonnosvaiheen jälk.

        Pelastava enkeli!


      • toivoton!
        luonnosvaiheen jälk. kirjoitti:

        Pelastava enkeli!

        eipä auta pätkiminen, alle 20 sekunnin pätkääkään tuo ei tallenna:(


    • ...tana

      Wmm on oikkuineen syvältä hanurista perseestä, hirtät vielä itsesi sen kanssa.

    • ...kele

      Tämmöseen ongelmaan en ole viel löytäny vastaust mistään... Kun mulla ei valmista alle 10min leffaa tallenna... Ei missään muodossa. Siis projektiksi kyllä, mut katseltavaksi elokuvaksi ei. Eikä herjaa mitään virhettä. Kaikki menee hyvin siihen asti kun sen PITÄISI alkaa tallentamaan. Prosentit näyttää kokoajan 0% ja arvioitu tallennusaika senkuin pitenee... 20min ... 120min... 230min... jne.... Viimeks annoin olla yön yli jos se alkais siitä, mutta edelleen 0% ja sangen iso lukema arvioidussa tallennusajassa.

    • humpsuli

      Itselläni on ongelmana aina välillä, kun olen juuri julkaisemassa videota
      tähän tietokoneeseen, ohjelma siirtyy ''Ei vastaa'' -tilaan, VOISITTEKO AUTTAA MINUAKIN ??!!

    • VOIvatut

      Tein videon, painan "Save Project" ja mitää ei tapahdu! HELP!

    • morooo3

      ÄÄÄ AUTTAKAA joku mullakin on sama ongelma :(( vaikka mulla on alle 10 min ..!

    • huhhuh

      Sama ongelma, taitaa mennä ohjelma vaihtoon. Saatanan raivostuttava tuo Moviemaker.

    • onkelmia täälki

      Itse jouduin leikkaan video neljään osaan ja kyseessä oli vain neljän minuutin video... -.-
      vituttavaa puuhaa...

    • näin on

      teiän koneilla ei välttämättä riitä tehot videon muokkamiseen. Sen takia wmm ei julkaise tai toimi muutenkaan.. mulla on sama ongelma mutta huono kone jonka syystä se ei julkaise videoo. Pitää olla tosi tehokas kone siihen että voi muokkailla videoita, thats it.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe