Nyt tarvisi keinuhevosen!

neiti_87

Tai siis oikeastaan tarvisin kaksi! Kertokaahan nyt hyvät vanhemmat kuka tai mikä firma myy niitä ihania keinuhevosia, jossa kaareva selkäoja ja hevosella maalattu harja ja mustia pilkkuja!
Haluaisin omalle tyttärelleni semmoisen ja kummitytölle.. Minulla kun pienenä oli semmoinen niin haluaisin tyttärellenikin. Mutta kun mistään ei tunnu löytyvän myyjää.

Viimekesänä kävin eräillä markkinoilla ja siellä oli myymässä joku joka myy myös korituoleja, keinutuoleja, lehtitelineitä, kukkapöytiä ja kaikkea muutakin mahdollista. Hänellä oli myynnissä näitä kyseisiä puisia keinuhevosia, mutta en silloin tajunnut ostaa. Ja nyt harmittaa.
Toivottavasti joku osaisi auttaa ja antaa vinkkiä mistä voisi löytää! Kiitos!

6

488

Vastaukset

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    83
    3435
  2. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    97
    3251
  3. Mä välitän susta

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä
    Ikävä
    71
    893
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    19
    738
  5. Tiedät nainen itekin

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
    Ikävä
    36
    646