Warcraft 4?

fdsaijgiosajö

Onko se sittenkin tulossa? - http://www.v2.fi/uutiset/pelit/5562/Blizzard-lipsautti-Warcraft-4sta/

Miten tuokin peli voidaan sitten toteuttaa kunnolla... Kuningas wow on jo sotkenut loren sun muut jo oikein urakalla. Heti jo kun kuulin wowista, kun se oli tulossa, oli se minulle jo silloin suuri pettymys. Ei enää sitä strategia-pelin tuomaa brillitianismia olekaan?

Tässä oma kokemukseni wowista:

Alkuun olin sitä mieltä että onpa paska peli. Mutta sitten kun muutama kaveri aloitti pelaamisen, niin seurailin siinä vähän sivussa että joo, voisihan sitä kokeilla. Nooh.. pelailin siinä sitten pari vuotta, kunnes kyllästyin. PvP ja raidaaminen sun muu ei jaksanut enää kiinnostaa..

Pidin taukoa jonkin verran ja vähän ajan kuluttua kuulin että olisi tulossa lisäosa. No ostin sen prkleen BC:n ja pelaaminen oli taas osa arkeani. Pelailin siinä sitten maksimitasolle ja niin tuli illidani sun muutkin raidit juostua. Lich kingin mainostus sitten alkoi, ja idioottina menin ja ostin epäröimättä. Pelasin siinä sitten muutaman levelin. Mutta sitten aloin enemmän miettimään (muiden painostuksen kautta ofc.) että pelaanko tosiaan liikaa? Played-historia oli ihan helvetin paljon, ja silti se ei nyt niin isolta tuntunut miltä se näytti. Sitten päätin että nyt loppu ton loputtoman ruudun tarjoaman pikselitodellisuuden tuijottelu prkl. Lopetin kuin seinään. Poistin jopa accountini (en halunnut myydä sitä, koska se oli minun työni, ja sillä oli ehkä jonkinlaista tunnearvoa, että se kuuluu vain minulle tai jotain...)

Ja vieläkin jo kohta kahden vuoden jälkeen tulee päähän ajatuksia että vois alkaa pelaamaan. Mikä siinä pelissä voi olla oikeesti niin koukuttavaa? No varmaan se että se ei ole vaan peli vaan todellisuus. Ja se aiheuttaa taas sen että kun ei pelaa, on sisällä ikään kuin aukko, joka pitäisi täyttää. Muistan kun joskus kirjauduin accollani sisään, tuli heti semmoinen helpottuneempi/vapautuneempi olo... Muissa peleissä tämmöistä tunnetta ei ole koskaan ollut. Tajusin kyllä pelatessani, että tää on vaa tätä oravanpyörää, mut se ei pelaamiseen tuntunut vaikuttavan.. Enkä todellakaan ymmärrä miksi...

ps. Niin antakaahan mielipiteitä tästä wc4-pelistä, mikäli se tulee.

1

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EntinenWoWNörtti

      Mulla on ollu vähä sama WoWin kanssa, vaikka alotinki vasta BC:n jälkee ja ainoot raidit mitä grindasin ihan tosissaan oli ne WotLK raidit. Välillä tuli pieniä taukoja sitten oli taas pakko ostaa lisää peliaikaa. WoWissa oli jotenkin "kotoisa" tunnelma, sinne oli aina pakko palata...Vaikka se onki kauheeta oravanpyörää, mulla on enemmän hyviä muistoja wowin peluusta ku mistään muusta tietokonepelistä. Meinaan, ne kaikki raidit guildin kanssa, guildi chatti, levuttaminen, lore, mielenkiintoiset questitekstit, wow-"kaverit", yhessä questaaminen, glitchailu, Auction house-kikkailu jne. jne.. Noiden seikkojen takia se jatkuva saman jauhaminen ei ollut tylsää. WotLk oli kyllä minusta iha miellyttävä ja tosi hyväkin lisäosa sen Warcraft 3-nostalgian takia. Arthas on mielestäni paras warcraft hahmo ikinä. Tuo cataclysm on vähän tylsähkö, nimittäin päävihollista deathwingiä ei tunne kukaan... Juu. Kyllähän se wc4 olisi upeeta, en kyllä valitettavasti tiedä mitään onko se tulossa vai ei. pelkään pahoin että ei :( Paljon sun played muute oli? Mullaki oli iha liikaa, varmaan lähelle 100 vuorokautta

      ps. Warcraft 3 on paras peli juoneltaan ja tunnelmaltaan ikinä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe