Näyttö Ongelma

Apua Tarvitseva ihmi

Vanha kone kunnostettuna tuli ostettua tässä pari päivää sitten ja kone käy ja kukkuu miten pitääkin, mutta näytössä on ongelma. Tällä hetkellä on 19 tuuman näyttö ja resoluutio on 1440x900 ja värien määrä on 8 bittiä, koska kun vaihtaa 32 bittiin niin näyttö lävähtää epäselvänä ja varsin pinkkinä ja kuvakkeet on V**un isot, kun taas 16 bittiä kun laittaa niin näyttö on vähemmän epäselvä. Mikään ei tunnu tepsivän, ei edes resoluution vaihto. Pulju joka kunnostaa ja myy koneita tekee kaiken 20 tuuman näytöllä tietääkseni.. Kone on windows xp ohjelmalla ja näyttö: Plug and play näyttö, ohjain Nvidia GeForce 6200SE Turbochace. Kun soitin puljuun ja kysyin apua niin eivät tietenkään tienneet mitä pitää tehdä tämän kanssa.

Joo en ole mikään nero koneiden kanssa joten apua tarvittas!

2

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuuko tuo

      Itselläni asennin ensin ihan hyvin toimivan BENQ X 900 LDC Monitor. Lakkasi toimimasta, eli en saa ollenkaan terävyyttä eli haalea kuva. Ensin yritin oman koneeni säätää, värit ja muut. Olen yrittänyt hakea ohjelmaa jolla korjata, mutta en ole löytänyt. Olen myös asentanut uudelleen CD:n, joka tuli mukana näytön ostaessani noin puolitoista vuotta sitten. Mikään ei vielä ole tehonnut. Mitä teen, että tekisin oikein tuon säädön? Luultavasti täytyisi ladata ohjelma netistä. En löydä mallia netistä ladatakseni, ja pitäisi olla tutuilla kielillä, siis miel. suom. tai ruots.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe