Itse olen ajatellut imettää lastani niin pitkään kuin mahdollista mutta ainakin sen puoli vuotta.
Kauanko imetätte lastanne?
6
467
Vastaukset
- fisutt
5kk täysimetys. 7,5kk ikään asti osittaisimetys, jonka jälkeen alettiin imetystä vähentämään, kun vauva alkoi kieltäytyä rinnalta. Nyt ikää 8,5kk ja imetän vain aamuisin, mutta ei silloinkaan kyllä paljoa juo.
- Nevemi
Esikoista osittaisimetin vaan 3 kk.
Kakkosta täysimetin 3 kk ja sit aloitettiin soseet ku maito väheni jostain syystä eikä pulloa huolinut ja 5 kk iässä pakko opetus pullolle kun paino laskussa. Siitä enää puolivuotiaaksi huoli rintaa.
Tätä kolmosta imetä vielä ja 8 kk kohta täynnä. Maitoa ei tule enää mutta tykkää lussuttaa =) Oon niin harmistunut rintoihini kun täysimetyksistä ja alun maidonluovutuksista huolimatta loppuu?! Veikkaan että vuodenikään mennessä ei tyttö enää rintaa huoli. - äitiiii
Vähintään vuoden ja eka puoli vuotta täysimetystä. Ekalla tämä onnistui hyvin ja tokalla sama meno. Ei ole imetystä helpompaa tapaa ruokkia lasta, jos vaan imetys on hyvin käynnissä!
- monen äiti
Puoli vuotta täysimetystä ja rintaa ainakin 2-vuotiaaksi. Se olis ideaali. Siihen en ole koskaan päässyt kun aina on tullut jotain: uusi raskaus, lääkitys...
- äippä12678
9 kk ikäistä lastani ja ajattelin nyt alkaa pikkuhiljaa lopettamaan... puolivuotiaaksi asti täysimetin ja nyt imetän silloin kun vauva haluaa..
Itse mietin et 1 v on max ikä johon asti imettäisin. Meidänki tyttö jo nousee ja melkein kävelee, nin eiköhän hän oo jo niin iso et loppuu imetys pian:)
- 2kk
Lapsi huusi nälkäänsä jatkuvasti eikä paino noussut. Tukea sain imettämiseen mutta nännini olivat sellaiset ettei siitä koskaan tullut mitään ilman sitä kumia,eikä silloinkaan poika saanut imettyä. Tyytyväisenä tuhisi kun sai vatsan täyteen pullosta ja lakkasin stressaamasta itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732