Miten mse:en automaattinen päivitys toimii,kun en ole sen huomaanut itse päivittävän kertaakaan vaan olen manuaalisesti sen tehnyt.
En ole löytänyt asetuksista vaihtoehtoja päivitykselle.
mse päivitys
4
534
Vastaukset
- ajoitettutarkastus
- mese,,
tämähän on koneen tarkastus eikä ohjelman päivitys,vai olenko ymmärtänyt väärin?
- mse,,
mese,, kirjoitti:
tämähän on koneen tarkastus eikä ohjelman päivitys,vai olenko ymmärtänyt väärin?
olla niin,kun mse on windows tuote niin se on yhteydessä windows updateen ja minulla ei ole siellä automaattiset päivitykset päällä ainoastaan ilmoittaa saatavilla olevista.
- aj.tark.
mese,, kirjoitti:
Aivan. Mutta, jos et käytä Windowsin automaattisia päivityksiä, tuo on tapa saada ne kerran päivässä. Tuo pikatarkistus ei kestä kuin pari minuuttia, eikä hidasta muuta koneen toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566