Televisio oikeudet maksamatta?

Miljardit dollarit

Eläkkeelle jääneen upseerin Stanley A. Fulhamin mukaan avaruusoliot ovat erityisen kiinnostuneita ihmisten tunne-elämästä ja esimerkiksi urheilulajeista. Hän väittää, että sadat miljardit avaruusoliot seurasivat Vancouverin talviolympialaisia.

9

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • humaniedin arvoista

      Stanley A. Fulham laittoi koko uskottavuutensa koetukselle väittäesäään että tänä herran vuonna 2010 juuri alienit aluksineen ilmestyvät suurten kaupunkien läheisyyteen.

    • Varmaan valuutan vaihto pisteiden määrästä varmaan johtuu. Ei noi meidän tekijänoikus lait koske kuin sitä maata jossa ne on säädetty. Eli ei vomassa avaruudessa. Kaikki he nauhoittavat mitä täällä lähetetään ja pienellä viiveellä sitä materiaalia kulkeutuu kauemaskin. Kyllä sinne lähtee käyttöjärjestelmätkin ja ohjelmointikielet.

      Täällä on aikoinaan tehty sopimukset että tietynmäärän ihmisiä saa ottaa kokeisiin jos eivät muista sellaisissa olleensa. Karjaa saa ottaa. Tietty toimija on sitten saanut tuosta avaruustekniikka ja laitteita.
      Tämä toimijahan siinä olisi velvollinen korvaamaan nuo menetykset, no sen on monimutkainen juttu todistaa ensin että joku on tehnyt näin. Avaruudeta tuon tiedon kyllä saa mutta tällä hetkellä se ei riitä.

      Nyt ollaan luovuttu tietyn tyyppisistä ihmiskokeista joissa ihmisiä tuhotaan tieten tieteen hyväksi.

      Matti

    • käräytä E.T.si

      Viestintäviraston vihjepuhelimeen voisi soittaa kuuman vinkin: E.T. ei maksa TV-lupaa.

      • Tuota TerraTec kaapeli Digiboxi korttia ja käyttää sitä, sikäli jos hän on täällä.
        Jos taas vastaanottavat niin että eivät ole enää Suomessa siihen tuskin kenelläkään löytyy sanomista.
        Miten he perisivät sitä TV-maksua, maalaisivat kattoonsa että ET:t maksakaa TV-maksu?
        Kaikki lentäjät nauras(=
        Miedän vika miksi ollaan niin meluisia ja lähetetään kaikenlaista kohta sitä on avaruuden joka nurkalla tosin epäselvinä kohaduksina mutta tänne viittaavaa kuitenkin.
        Jos Galagsiimme iskisi ns tuntematon vihollinen niin tänne se tulisi ja riippuu avaruus voimista joita ET:llä on tässä aurinkokunnassa tulisiko taistelu vai ei.


      • 23+++++23

      • 23+++++23 kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2267520
        Vähän hassultahan tuo näyttää.

        Kun Helsingin metrossa puhua pölistään suljettuun kännykkään ummet ja lammet, siis sellaiseen jossa on valot kun siinä on puhelu. Ettei vaan olisi kyse vähän samasta sovelluksesta.

        Ei minulle ole tullut avaruudelta telepatia laskua, eli se on ilmaista.

        Matti


      • televisiomerkki
        m.aladin kirjoitti:

        Kun Helsingin metrossa puhua pölistään suljettuun kännykkään ummet ja lammet, siis sellaiseen jossa on valot kun siinä on puhelu. Ettei vaan olisi kyse vähän samasta sovelluksesta.

        Ei minulle ole tullut avaruudelta telepatia laskua, eli se on ilmaista.

        Matti

        maksaa ei oo pakko. pakko tietysti synnytetään ahdistelulla moninkertaisilla maksuilla jos ei maksa.

        "suomessa televisiomaksu on maksettava television käytöstä.."

        eivät taida käyttää televisiota ja mahtaako signaalikaan olla salattu.

        ohjelmien laatu suomessa on perseestä että oikeastaan ei ole mistä järkevä maksaisi.


      • nykykännykkä
        televisiomerkki kirjoitti:

        maksaa ei oo pakko. pakko tietysti synnytetään ahdistelulla moninkertaisilla maksuilla jos ei maksa.

        "suomessa televisiomaksu on maksettava television käytöstä.."

        eivät taida käyttää televisiota ja mahtaako signaalikaan olla salattu.

        ohjelmien laatu suomessa on perseestä että oikeastaan ei ole mistä järkevä maksaisi.

        oon nähny teknologiaa ja käyttänyt teknologiaa mitä ihmisten käytössä ei ole vieläkään eikä lehdetkään kirjoita jotta sanoa voi että teknologiaa on ollu jo kauan käytössä jo tuhansia vuosia eikä kyseessä ole aikamatkailu millään tavalla vaan ihmisiten mielessä oleva paradoksi "kuinka tuo on mahdollista" tai "olisiko tuo mahdollista" mutta omassa elämässään pitävät orjan asemaa hyvänä asemana että "kuinka on mahdollista että on jäänyt huomaatta" kysymys sisältää vastausta yhtä paljo ku kysymystä.

        samaa paskaa myydään nii monta kertaa ku mahdollista ja ihmiset ostaa. niihä uskovatki uskoo samaa paskaa melko loputtomasti.


      • tiedetaide
        nykykännykkä kirjoitti:

        oon nähny teknologiaa ja käyttänyt teknologiaa mitä ihmisten käytössä ei ole vieläkään eikä lehdetkään kirjoita jotta sanoa voi että teknologiaa on ollu jo kauan käytössä jo tuhansia vuosia eikä kyseessä ole aikamatkailu millään tavalla vaan ihmisiten mielessä oleva paradoksi "kuinka tuo on mahdollista" tai "olisiko tuo mahdollista" mutta omassa elämässään pitävät orjan asemaa hyvänä asemana että "kuinka on mahdollista että on jäänyt huomaatta" kysymys sisältää vastausta yhtä paljo ku kysymystä.

        samaa paskaa myydään nii monta kertaa ku mahdollista ja ihmiset ostaa. niihä uskovatki uskoo samaa paskaa melko loputtomasti.

        maassa historiaa pyritään kirjoittamaan yhä uudelleen ja uudelleen joka tarkoittaa että ku joku huomaa vahingossa että kännykkä oli jo vuonna 1928 olemassa tai siis paradoksina oli olemassa nii sama vuosiluku yhdistetään sulavasti samaan aiheeseen jolloi paradoksi säilyy mutta ihmisten olo helpottuu vaikka asia jäisi selvittämättä.

        1928 Cell Phone?
        http://www.youtube.com/watch?v=8I3O_qa82RA

        Martin Cooper (1928-) Inventor of cell phone
        http://www.youtube.com/watch?v=RPOzjFDbIKc&feature=related

        ja koska maassa kaikki etenee kaavan mukaan niin lista paikattavistaki seikoista voidaan tehdä edeltä eikä tarvi aikamatkustaa. historia on pyritty kirjoittamaan aina ennustettavaksi paikkaamalla aukkoja.

        jos ei totta nii teoria :) oon kuitenki nähny ja käyttäny teknologiaa jota ihmisillä ei ole käytössä rajoitetussa yhteiskunnassa vieläkään. tuossa mielessä tilanne on sama enkä ollut aikamatkalla mutta nähtyä kuinka ihmiset on uskoteltu kuulopuheilla oli kyseessä tiede tai taide.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe