aikuisia hampurilaisketjuissa?

Utelias nelikumppine

Miksi ei koskaan näe mc donalsissa Hesessä tms.Yhtään yli 30 vuotiasta töissä?
Paikat ei ota töihin?
iäkkäämät ei mene?

3

823

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helenia

Yleensä alan kokemusta saatua voi siirtyä sit pikaruokalasta eteenpäin. Sitäpaitsi itse näin 28:na pikaruoka-alan ammattilaisena oon huomannut, että kiire ja fyysinen työ käyvät helposti kunnon päälle, että ei ihme että monet kolmikymppisinä alkaa katselemaan sit kassatarjoilijan duuneja lounasravintoloista. Työajatkin muuttuu silloin helposti enemmän kahdeksasta neljää tyylisiksi.

Ja tosissaan kun vastaan meidän yksikön rekrytöinnistä, niin oon palkannut kyllä itseäni vanhempiakin työntekijöitä, aika vähän niitä hakemuksia kyllä tulee näin pk-seudulla. Pienemmillä paikoilla näkee enemmänkin vanhempiakin ihmisiä pikaruokaduuneissa.

• on

itse mäkissä töissä. kaikki 4 päällikköä ovat yli 30 vuotiaita, likemmäs 40. löytyy myös muutama vakkari jotka ovat yli 30 vuotiaita. veikkaisin että yli 30 vuotiaita ei ehkä kiinnost olla hampparipaikas töissä..onhan se kuitenkin aika aliarvostettu työ ja kovat voi olla myös työajat jos perhettä on. yövuorot yms..

• rrfguji

mikäs siinä ollessa,kuin palkka parempi kuin oikeilla kokeilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      86
      1436
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      38
      1125
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      22
      895
    4. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      157
      740
    5. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      720
    6. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      669
    7. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      196
      664
    8. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      647
    9. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      33
      570
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      39
      558
    Aihe