mies meni baariin ja tilasi tuopin. baarimikko ilmoitti hinnaksi 10 euroa ja mies ihmetteli hintaa.
"miksi näin kallista?" mies kysyi.
"olette sen verran lihava ja ruma."
"jaahas? ja itsekkö olette sitten kaunis?" mies kysyi vihaisesti.
"kyllä" baarimikko sanoi. "olen mr. Finland."
"en usko!!!" mies huusi.
"katsokaa!" baarimikko sanoi ja otti Henry The Greatinsa esille housuistaan.
mies pyörtyi.
tuopin hinta
olli
2
2041
Vastaukset
- no joo
Ehkä paskin vitsi pitkiin aikoihin...
- reinhard
Otan ryypyn murheeseen, pistän perseen turpeeseen.
Silmä kirkas, katse vakaa, pöytäviina vauhdin takaa.
Mies oli menossa viinakauppaan tavaten tutun pastorin pitkäripaisen ovella. Pastori sanoi:"Älä hyvä mies mene sinne, sillä viina on vihollinen numero yksi.
Mies meni kuitenkin ja palattuaan pastori oli edelleen ovella kysäisten:"No, miten kävi?"
MIes vastasi: "Yhden vihollisen tuhosin jo tuolla sisällä ja toinen vihollinen on minulla vankina täällä povitaskussa !"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site415799Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175336Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers634527Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään523172Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062460SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396