Defragmentoituu herkästi?

hem*tti

iMacissa on 500Gt kiintolevy ja noin puolet on käytetty. Yritin asentaa Boot Campilla Windows 7 rinnalle, mutta ei onnistu, sillä ohjelma ei pysty luoman windowsille 60Gt kokoista osiota, sillä yhtenäistä tyhjää tilaa ei muka löydy.

Siis mitä vi*uta? Koneessa on yli 250Gt vapaa tilaa, eikä löydy 60Gt tilaa windowsille? Ja jos Macin levy defragmentoituu niin paljon, niin miksei käyttiksen mukana tuu defrag ohjelmaa?

Mita vitt*a nyt sitten pitäisi tehdä?

Formatointi ja uudelleenasennus vai?

7

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äpl äpl äpl äpl

Jos se defragmentoituu herkästi, eihän silloin ole mitään tarvetta defragmentointiohjelmalle.

• 1stMacFinn

Vähän tietysti riippuu mitä kaikkea iMacillasi olet tehnyt, OS X defragmentoi levyä automaattisesti koko ajan, mutta isojen videotiedostojen (tai muiden vastaavien) kanssa työskentely saattaa johtaa defragmentoitumiseen.

Epäilen kuitenkin, että jostain muusta on kyse. Koeta ensin käynnistää kone uudestaan. Ja jos se ei auta, kysy uudestaan Hopeisessa Omenassa, minä en Windowsia käytä, joten en sen asennuksesta tiedä.

• hööööhhhh

Mikä on uusin Boot Camp apurin versio?

Itselläni on Versio 3.0.1 (313) ja Windows 7 kuulema vaatii 3.1, etsin päivitystä applen sivuilta, mutta siinä on vain joku .exe tiedosto?

Miks kaikki on tehty niin vaikeeksi...

• 1stMacFinn

Kysy tuolla, kaverit tietää. Minä en käytä enkä ala käyttää sua auttaakseni.

• iMac24@work

Onneksi olkoon. Olet löytänyt salaisen Mac-ominaisuuden. Muissa käyttiksissä tuo on tietysti negatiivinen asia, mutta varmaankin joku omenauskovainen rientää kertomaan, että juurikin näin pitää olla ja se on osa omppukäyttiksen ylivoimaisuutta.

Eihän omenauskovaiset suostu myöntämään, että ompussa olisi kpskaan mitään mätää...

• winupaskovainen..

Defragmentointi=eheytys. Kerro minulle mitä haittaa siitä on jos kiintolevy eheytyy herkästi.

• imac24@work
        winupaskovainen.. kirjoitti:

Defragmentointi=eheytys. Kerro minulle mitä haittaa siitä on jos kiintolevy eheytyy herkästi.

Eiköhän tuo aloittaja tehnyt vain kirjoitus/ajatusvirheen, sinäkin omena-aivoisena sen ymmärtänet.

Omenauskovaisena et riennä kyselemään omenaguru 1stMacFinniltä mitä haittaa siitä on, jos isojen videotiedostojen (tai muiden vastaavien) kanssa työskentely johtaa defragmentoitumiseen. Kerro minulle miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7274
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3143
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2370
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      26
      1932
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1908
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52