Defragmentoituu herkästi?

hem*tti

iMacissa on 500Gt kiintolevy ja noin puolet on käytetty. Yritin asentaa Boot Campilla Windows 7 rinnalle, mutta ei onnistu, sillä ohjelma ei pysty luoman windowsille 60Gt kokoista osiota, sillä yhtenäistä tyhjää tilaa ei muka löydy.

Siis mitä vi*uta? Koneessa on yli 250Gt vapaa tilaa, eikä löydy 60Gt tilaa windowsille? Ja jos Macin levy defragmentoituu niin paljon, niin miksei käyttiksen mukana tuu defrag ohjelmaa?

Mita vitt*a nyt sitten pitäisi tehdä?

Formatointi ja uudelleenasennus vai?

7

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äpl äpl äpl äpl

      Jos se defragmentoituu herkästi, eihän silloin ole mitään tarvetta defragmentointiohjelmalle.

    • 1stMacFinn

      Vähän tietysti riippuu mitä kaikkea iMacillasi olet tehnyt, OS X defragmentoi levyä automaattisesti koko ajan, mutta isojen videotiedostojen (tai muiden vastaavien) kanssa työskentely saattaa johtaa defragmentoitumiseen.

      Epäilen kuitenkin, että jostain muusta on kyse. Koeta ensin käynnistää kone uudestaan. Ja jos se ei auta, kysy uudestaan Hopeisessa Omenassa, minä en Windowsia käytä, joten en sen asennuksesta tiedä.

    • hööööhhhh

      Mikä on uusin Boot Camp apurin versio?

      Itselläni on Versio 3.0.1 (313) ja Windows 7 kuulema vaatii 3.1, etsin päivitystä applen sivuilta, mutta siinä on vain joku .exe tiedosto?

      Miks kaikki on tehty niin vaikeeksi...

      • 1stMacFinn

        Kysy tuolla, kaverit tietää. Minä en käytä enkä ala käyttää sua auttaakseni.


    • iMac24@work

      Onneksi olkoon. Olet löytänyt salaisen Mac-ominaisuuden. Muissa käyttiksissä tuo on tietysti negatiivinen asia, mutta varmaankin joku omenauskovainen rientää kertomaan, että juurikin näin pitää olla ja se on osa omppukäyttiksen ylivoimaisuutta.

      Eihän omenauskovaiset suostu myöntämään, että ompussa olisi kpskaan mitään mätää...

      • winupaskovainen..

        Defragmentointi=eheytys. Kerro minulle mitä haittaa siitä on jos kiintolevy eheytyy herkästi.


      • imac24@work
        winupaskovainen.. kirjoitti:

        Defragmentointi=eheytys. Kerro minulle mitä haittaa siitä on jos kiintolevy eheytyy herkästi.

        Eiköhän tuo aloittaja tehnyt vain kirjoitus/ajatusvirheen, sinäkin omena-aivoisena sen ymmärtänet.

        Omenauskovaisena et riennä kyselemään omenaguru 1stMacFinniltä mitä haittaa siitä on, jos isojen videotiedostojen (tai muiden vastaavien) kanssa työskentely johtaa defragmentoitumiseen. Kerro minulle miksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      61
      1402
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1279
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1122
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      871
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      765
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      50
      632
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      583
    Aihe