siirtosarja

Kesää odotellessa

Suzukissani ( Intruder 1400 vm 02 ) on komea, kromattu siirtosarja. Itse olen kuitenkin sen verran lyhytjalkainen, että tarvitsisin mielellään alkuperäisille paikoille vaihteen ja jarrun. Löytyykö keneltäkään tai haluaisiko joku vaihtaa. Pyörästä ja siirtosarjasta on hyviä kuvia.

4

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etutapit

hyllystä ja voin vaihtaa / myydä ne. Tapeilla ajettu alle 10.000 km ja ovat siistit. Tallista löytyy myös musta kokonainen Intruderi 1400 -96 jolla ajettu 28 tkm. Pyörässä alkuperäiset sekä mökäputket, siirtosarja jo valmiina ym. Tax-free hinta n.5500€ eikä veroa enää paljoa mene. Luulisi joitakin kiinnostavan

• Kesää odotellessa

Mistä päin Suomea alkuperäiset tapit löytyy ja miten saisin yhteyden?

• minulle ulkomaille
        Kesää odotellessa kirjoitti:

Mistä päin Suomea alkuperäiset tapit löytyy ja miten saisin yhteyden?

sillä asun täällä Euroopan sydämessä kevääseen saakka. Puhelin 352 423028 tai voit lähettää sähköpostia osoitteella [email protected]. Jalkatapit ovat edelleen hyllyssä. Voi olla että käyn talven aikana Suomessa kääntymässä. Ota yhteyttä.

• muuttuukin
        minulle ulkomaille kirjoitti:

sillä asun täällä Euroopan sydämessä kevääseen saakka. Puhelin 352 423028 tai voit lähettää sähköpostia osoitteella [email protected]. Jalkatapit ovat edelleen hyllyssä. Voi olla että käyn talven aikana Suomessa kääntymässä. Ota yhteyttä.

maksulliseksi joulukuun alusta enkä aio maksaa viittäkymppiä vuodessa noin paskasta operaattorista. Pistä siis sähköpostia ennen kuun vaihdetta niin annan silloin uuden osoitteen. Puhelinnumero säilyy tietenkin ennallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      232
      9666
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      121
      6652
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6204
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      79
      4657
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4460
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      34
      3439
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      57
      3124
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3045
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3008
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3003
    Aihe