Ilmainen Roolipeli

Örzim

Etsiskelen tällaista erittäin hyvää ja ilmaista roolipeliä, jonka voi ladata netistä. Grafiikka ei saisi olla huonoa mutta ei sen mitään uskomattoman hyvääkään ei tarvitse olla. Paljon tehtävää ja tavaroita pitäisi löytyä myös.

Kiitos Hyvistä Neuvoista!!

34

14345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R00nScapeFREAK

      No minä ainakin olen ihan koukussa peliin nimeltä RuneScape. http://runescape.com

      Skillejä riittää, eikä mielenkiinto ainakaan ihan heti lopahda(itse olen pelannut sitä jo varmaan yli vuoden).

      Ja tehtävää ja tavaroitahan löytyy aika reilusti...
      esim. metalleja pelissä on 7:
      -Bronze
      -Iron
      -Steel
      -Black
      -Mithril
      -Adamantite
      -Rune

      Vielä sen verran että peliä ei tarvitse "ladata" koneelle, vaan sen pelaaminen käy suoraan selainikkunassa.

      • Pink Ponys

        niin onko runescape maksullinen ku porukat väittää.. etta netti laskuun on tullu extra laskua tosta runescapesta ... ja ... ja .. onkos sulla antaa joku hyvä ukko siihen ku mult pöllitään kaikki aina....


      • Runen Vihaaja

        siis mä pelasin runee varmaa 2 vuot,mut sit se lopahti,siit tuli niin .. tyhmä peli ihan silmän räpäyksessä.. se on nii .. tyhmä peli, ei kannata ruveta pelaan


      • minäpäHyvinkin
        Pink Ponys kirjoitti:

        niin onko runescape maksullinen ku porukat väittää.. etta netti laskuun on tullu extra laskua tosta runescapesta ... ja ... ja .. onkos sulla antaa joku hyvä ukko siihen ku mult pöllitään kaikki aina....

        ei se mitää maksullinen oo! anna vanhempien väitää ja laita joku vaikee salasana, ei mitää asdfghjk... joku sellanen tyyliin: qleno4 tai joku muu random... kirjota vaikka paprulle etkä näytä kellee...


      • samapaHyvinkin

        joo kukaa ei tiiä mikä on runescape......


      • samaIhminen
        minäpäHyvinkin kirjoitti:

        ei se mitää maksullinen oo! anna vanhempien väitää ja laita joku vaikee salasana, ei mitää asdfghjk... joku sellanen tyyliin: qleno4 tai joku muu random... kirjota vaikka paprulle etkä näytä kellee...

        tai siis jos oot menny ja tehny itestäs membun niin sitte..


    • hacker
      • Örzim

        Itse asiassa olen kumpaakin pelannut. Runescape on ihan hyvä mutta siihen kyllästyy (lvl 25) Nethackkia on myös pelattu joskus aika lailla joten tuttu on sekin. Ihan kiva mutta, lisää ehdotuksia?


    • WakaWanhaRopeltaja

      Jos graafista peliä etsit niin kait tuota 4th comingia voi koittaa, siitä on kyllä roolipelaaminen TODELLA kaukana. Mennään ympäriinsä ja piestään mökköjä ala Diablo. On siinä joitakin questejakin, mutta en tykännyt kaikki tyynni.
      Jos tekstipohjainen peli kiinnostaa niin kannattaa koittaa Harshlands nimistä roolipeli painoitteista MUDia. En itsekkään ole vielä oikein kerinnyt sitä testiä, mutta alkuvaikutelmat ovat todella lupaavia. Kyseessä siis ei ole hack 'n' slash mudi.

      • JaaG+0

        www.knight-online.com.my siel on knight-online peli. Se on aika taistelu roolipeli mut semmonen kiinnostaa niin koitas.


      • kerros
        JaaG+0 kirjoitti:

        www.knight-online.com.my siel on knight-online peli. Se on aika taistelu roolipeli mut semmonen kiinnostaa niin koitas.

        knight-online maksullinen, pitääkö se ladata ja pitääkö rekisteröityä??? ja mistä sieltä se ladataan?


      • JaaG+0
        kerros kirjoitti:

        knight-online maksullinen, pitääkö se ladata ja pitääkö rekisteröityä??? ja mistä sieltä se ladataan?

        Ei ole maksullinen ellei halua maksaa. Se pitää ladata tuolta sivulta minkä annoin siellä on se download kohta sieltä saa semmosen väli lehen mis on client sieltä lataat(tulee joskus hitaasti=|). Pitää myös rekisteröityä.


      • roolipeli fani
        JaaG+0 kirjoitti:

        www.knight-online.com.my siel on knight-online peli. Se on aika taistelu roolipeli mut semmonen kiinnostaa niin koitas.

        mä haluasin ladata sen siks kysyn että onko se maksullinen ja mistä sen voi ladata.


      • roolipeli fani
        JaaG+0 kirjoitti:

        Ei ole maksullinen ellei halua maksaa. Se pitää ladata tuolta sivulta minkä annoin siellä on se download kohta sieltä saa semmosen väli lehen mis on client sieltä lataat(tulee joskus hitaasti=|). Pitää myös rekisteröityä.

        niin voitko lähettää sen mulle vaikka 5.12.2006
        tässä on sähköposti osoite: [email protected]


      • tdeuisdajy
        roolipeli fani kirjoitti:

        mä haluasin ladata sen siks kysyn että onko se maksullinen ja mistä sen voi ladata.

        EI OLE NIINKU SANOTTII JO!!!! (ellet haluu välttämättä maksaa :))


    • Mary Bewerly

      mulla ois roolipeli, jos tälläistä kaipaat niin, www.freewebs.com/salaisuuksientylypahka

    • nikkari

      Oon ite pelannu semmosta nettipeliä ku Tibia siihen voi tutustuu www.tibia.com ja eka se saattaa olla vähän vaikee mut siihen ku pääsee kiinni niin 100% jää kokkuun ite oon pelannu 3v ja oon 82 lvl ja siinä pelattavaa riittää loputtomiin ja peli ei maksa mitään käy kokeilee jos kiinnostaa

    • Missy_Mansikka_

      Käykää ihmeessä mun roolaus sivulla www.freewebs.com/pimeydenruhtinas
      Se on ihan tavallisen kaduntallaajan(Eli minun) oma sivuni,sinne vaan!

      • sfh<s<dza

        eipä oo enää mitää :)


    • ...

      www.s1.fi.bitefight.org

      • brierd

        Jos kertoisit ukkos nime nii voisin liittyy klaaniisi. sano myös ookko vampyyri vai ihmis-susi.

        Liityn klaaniisi kun vastaat viestiin.


      • LoLoLoL1999999

    • brierd

      bitefight.org suomalainen ja hyvä peli

    • neuvon-antaja

      runescape.com tai bat.org.

    • Loool
    • demoniz

      moro tämmönene olisi kuin allods online ilmanen netti rope hyvällä graffulla ja paljon pelaajia ym =)

      • demoniz

        runet ym on kyllä aikansa eläny jo, graffut ym pitää olla kohallaan kun se kerta on mahdollista, miks tinkiä kun ei tarvii, ite pelaan allodsia full hd graffuilla ja muutenki peli oon hyvä =)


      • demoniz
        demoniz kirjoitti:

        runet ym on kyllä aikansa eläny jo, graffut ym pitää olla kohallaan kun se kerta on mahdollista, miks tinkiä kun ei tarvii, ite pelaan allodsia full hd graffuilla ja muutenki peli oon hyvä =)

        http://en.allods.gpotato.eu/


      • Susikukkula

    • Harje

      http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4d863a6342ce4462224691

      League of legends. Joinatkaa tosta jos joinaatte ni saan ilmasta sälää pelissä ja voin auttaa. Ei ihan perinteinen roolipeli. 5v5 matseja pelataan kestää noin 30-60 min per matsi. Matsissa saadaan leveleitä ja tapetaan vihuja. Tarkotus tuhota vihujen beissi.

      Matseja pelaamalla saa uusia heroja jolla pelata. Boonusta vanhoihin heroihin. Leveleitä jolla laittaa talentteja jne. Täysin ilmanen. Jos haluu IRL rahaa käyttää ni sillä saa kaikkia custom skinejä heroille joita omistaa muttei ne vaikuta peliin mitenkään.

      Vaatii vähän totuttelemista ja tutoriaalin pelaaminen on varsin suotavaa. Helkutin hauska peli ku pääsee kunnolla sisään ja iso pelaajakunta. Tullu hakattua ihan tolkuton määrä matseja ja sen oon huomannu että tässä pärjää ainoastaan taidolla.
      IGN nimi Harje jos tarttee apua.

      • Goty

        Saman pelin ajaa Heroes of Newerth (HoN), mutta peli on maksullinen, eikä ilmainen. Itse pidän enemmän HoNista kuin LoLlista, jotenki vaan tympäsee herojen hitaus tms LoLlissa.


    • RayDays
    • miavua

      Itse pidän urw pelistä. Grafiikka yksinkertaisen näköistä mutta kaunista suomalaista luontoa. Voi tehdä oman talon, laavun tai kodan...
      En voisi kuvitella äkkiseltään pelaavani muuta peliä. Mitään pakollista ei ole paitsi että saat kalastamalla tai metsästämällä ruokaa, tai ostamalla kaupasta. Rahaa ei ole vaan vaihdat tavaraa toiseen tavaraan. Todella "terve" peli! Kun teet, niin opit ja tulet taitavammaksi. Päivä toisensa perään... kesä vaihtuu syksyksi ja talveksi... sitten tulee kevät ja kesä! Viljele maata, hanki lisätienestejä, tee nahoista vaatteita ym.

    • Tosta sulle

      Elikkäs RoMia ehottaisin on sitten hyvä peli , ite oon viihtyny parin vuoden ajan taukoineen tekemistä riittää ja hyvä dual class systeemi. tesmippäs tosta :) http://www.runesofmagic.com/en/home.html

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe