Honda Shadow 1100 -88

Sklibo

Tuollainen pyörä on. Täydessä iskussa muuten, mutta tankki vuotaa ja se on jo sen verran saumat ruosteessa sekä murtuneet etteivät mitkään korjaukset auta. Kaksi vuotta kesti se aine, joka leviteltiin tankin sisään.

Nyt kysynkin että tietääkö kukaan mistä tankkia voisi kysyä, mistä saisi korvaavan tankin taikka kuka tekee / valmistaa sopivaa "raakatankkia", josta voisi rakennella pyörään sopivan uuden tankin?

Jos tankin löytäisi, menisi talviseisokki askarrellessa.

Kiitokset etukäteen.

6

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • projektihallinta

Kätevä mies saa melkein minkä tahansa tankin istumaan paikoilleen. Veikkaan, että helpoimmalla pääsee
      sovittamalla uudemman Honda VT1100 tai VTX tankin.
      Sitten voi katsella tankkivaihtoehtoja www.bikeline.se tai Suomen Hotbikesta.
      Hakusana Honda VT1100 purkuosia voi auttaa googlaamisessa tai Honda purkuosia.

• Patentti hakematta

Tankki irti ja tukit huolellisesti kaikki pohjassa olevat aukot, mittarianturi jne esimeksi alumiini levyillä
      tiivisteliiman kera. Sen jälkeen menet veneliikkeeseen ja osta litran purkin lasikuituhommissa käytettävää
      muovia ja kovetetta. Kaadat noin 250ml per tankin puolisko sitä muovia. Pitää olla tarkkana, että
      tankin molemmat puoliskot saa riittävästi ainetta. Seuraavana päivänä seos on kovettunut ja voit
      alkaa putsailla hana ja muiden aukkojen reunoja. Veikkaan, että vuoto-ongelmat on finito.

• Sklibo

Ja kuten kirjoitin niin se kesti kaksi vuotta.

Täytynee ostaa joku raakatankki, jota voi vielä hitsailla jne. ja sitten maalata se mieleisekseni.

• SS
        Sklibo kirjoitti:

Ja kuten kirjoitin niin se kesti kaksi vuotta.

Täytynee ostaa joku raakatankki, jota voi vielä hitsailla jne. ja sitten maalata se mieleisekseni.

http://www.purkuosat.net/

Tuolta löytyy...

• parikymmentä

tankkia Shadowiin mutta en saanut selvää, kävisikö noista jokin suoraan pyörääsi. Vanhat ja uudet tankit eivät näytä olevan aivan samanlaisia. Rahtikulut ovat n. 30,- suomeen ja hyvällä tuurilla värikin sattuu suoraan.

• Sklibo

Kerrankin asiaa eikä huuhaata.

Homma ratkesi sillä että Hotbiketa HD:n kaksiosainen tankki menee pienin muutoksin paikalleen. Pintä hitsusta ja se on siinä. Tietysti maalaukset. Tankin hinta oli hieman yli 200€.

Hyvä lisä on se että tilavuutta on n. 6 litraa enemmän kuin alkuperäisessä eli pääsee 100 km:ä pidemmälle yhdellä tankkauksella.

Hyvää Joulun odotusta ja hyvää sekä turvallista uutta ajokautta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe