Kortonki

Mies tuli apteekkiin.

Tusina kondomeja, mut­ta mustia. Minulla on näet surua.

- Valitettavasti meillä ei juuri nyt ole mustia, mutta ottakaa kaikkein pienintä kokoa. Silloin voitte vetää ne puolitankoon!

Pieni tumma mies tuli teatteriagentin luokse ja väitti pystyvänsä nussimaan 25 naista peräkkäin. Agentti naureskeli ja kutsui sihteerinsä paikalle. Se nainen oli niin pian hoidettu, että täytyi kutsua konttorista lisää. Agentin hymy muuttui kun­nioittavammaksi kun mies, toden totta, oli siinä hänen silmiensä edessä nussinut kolmea sihteeriä, kahta kassanhoitajaa, yhdeksäätoista konttorityttöä ja yhtä vanhaa siivoojamummoa. Hän palkkasi oitis miehen esiintymään seksinäytöksessä vielä samana iltana. Teatterin yleisö oli haltioissaan ja taputti hurjasti kun mies hoiteli naisen numero 24, mutta äkkiä tämän jälkeen hän putosi elottoman näköisenä estradille. Agentti juoksi hänen luokseen ja kysyi:

Mitä tapahtui?

En mä oikein tiedä, Ih­metteli pikkumies. Kyllä mulla meni se ihan hyvin vielä tunti sitten kenraaliharjoituksessa.

Mies tanssitti innokkaasti

nättiä tyttöä päivätansseissa.

— Kyllä on ulkona kurja ilma. Kylmä, sataa ja tuiskuttaa ...

— Niin on, myönsi tyttö.

Ihan paleltua meinaa.

— Miltä neidistä tuntuisi

maata palmun alla tämmöisellä ilmalla?

— Voi, kyllä se olisi ihanaa.

— Järjestyy. Lähdetään

heti. Saanko muuten esittäytyä. Juhani Palmu!
Lisää löytyy>>>>>> http://mave.foorumi.eu/index.php
0536
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

Mahariski kirjoitti:

Mies tuli apteekkiin.

Tusina kondomeja, mut­ta mustia. Minulla on näet surua.

- Valitettavasti meillä ei juuri nyt ole mustia, mutta ottakaa kaikkein pienintä kokoa. Silloin voitte vetää ne puolitankoon!

Pieni tumma mies tuli teatteriagentin luokse ja väitti pystyvänsä nussimaan 25 naista peräkkäin. Agentti naureskeli ja kutsui sihteerinsä paikalle. Se nainen oli niin pian hoidettu, että täytyi kutsua konttorista lisää. Agentin hymy muuttui kun­nioittavammaksi kun mies, toden totta, oli siinä hänen silmiensä edessä nussinut kolmea sihteeriä, kahta kassanhoitajaa, yhdeksäätoista konttorityttöä ja yhtä vanhaa siivoojamummoa. Hän palkkasi oitis miehen esiintymään seksinäytöksessä vielä samana iltana. Teatterin yleisö oli haltioissaan ja taputti hurjasti kun mies hoiteli naisen numero 24, mutta äkkiä tämän jälkeen hän putosi elottoman näköisenä estradille. Agentti juoksi hänen luokseen ja kysyi:

Mitä tapahtui?

En mä oikein tiedä, Ih­metteli pikkumies. Kyllä mulla meni se ihan hyvin vielä tunti sitten kenraaliharjoituksessa.

Mies tanssitti innokkaasti

nättiä tyttöä päivätansseissa.

— Kyllä on ulkona kurja ilma. Kylmä, sataa ja tuiskuttaa ...

— Niin on, myönsi tyttö.

Ihan paleltua meinaa.

— Miltä neidistä tuntuisi

maata palmun alla tämmöisellä ilmalla?

— Voi, kyllä se olisi ihanaa.

— Järjestyy. Lähdetään

heti. Saanko muuten esittäytyä. Juhani Palmu!
Lisää löytyy>>>>>> http://mave.foorumi.eu/index.php

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu