Mies tuli apteekkiin.
Tusina kondomeja, mutta mustia. Minulla on näet surua.
- Valitettavasti meillä ei juuri nyt ole mustia, mutta ottakaa kaikkein pienintä kokoa. Silloin voitte vetää ne puolitankoon!
Pieni tumma mies tuli teatteriagentin luokse ja väitti pystyvänsä nussimaan 25 naista peräkkäin. Agentti naureskeli ja kutsui sihteerinsä paikalle. Se nainen oli niin pian hoidettu, että täytyi kutsua konttorista lisää. Agentin hymy muuttui kunnioittavammaksi kun mies, toden totta, oli siinä hänen silmiensä edessä nussinut kolmea sihteeriä, kahta kassanhoitajaa, yhdeksäätoista konttorityttöä ja yhtä vanhaa siivoojamummoa. Hän palkkasi oitis miehen esiintymään seksinäytöksessä vielä samana iltana. Teatterin yleisö oli haltioissaan ja taputti hurjasti kun mies hoiteli naisen numero 24, mutta äkkiä tämän jälkeen hän putosi elottoman näköisenä estradille. Agentti juoksi hänen luokseen ja kysyi:
Mitä tapahtui?
En mä oikein tiedä, Ihmetteli pikkumies. Kyllä mulla meni se ihan hyvin vielä tunti sitten kenraaliharjoituksessa.
Mies tanssitti innokkaasti
nättiä tyttöä päivätansseissa.
— Kyllä on ulkona kurja ilma. Kylmä, sataa ja tuiskuttaa ...
— Niin on, myönsi tyttö.
Ihan paleltua meinaa.
— Miltä neidistä tuntuisi
maata palmun alla tämmöisellä ilmalla?
— Voi, kyllä se olisi ihanaa.
— Järjestyy. Lähdetään
heti. Saanko muuten esittäytyä. Juhani Palmu!
Lisää löytyy>>>>>> http://mave.foorumi.eu/index.php
Kortonki
Mahariski
0
439
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623