sen itse kokenut!!!!Naiset älkää uskoko kaikkea mitä turkkilaiset miehet puhuvat teille!Puhuvat kyllä tottakin mutta myös valehtehtevat paljon,,,,,,,,,,,,,,,,,,et sillai!!!
Nyt olen
3
842
Vastaukset
- 12
kun sontiainen ei enää jatka seurustelua.
- mä täält vaa
raha kyseessä todellakaan vaan ihan muut jutut!Onpahan tullut taas jotain opittua!Ei ikinä enää muita kun kunnon rehti suomalainen man!!!En vaan tiedä mistä niitä vapaita keski iän hujakoilla olevia miehiä löytyy.Baareista ei ainakaan,,,,,???????
- Taasnäitä
mä täält vaa kirjoitti:
raha kyseessä todellakaan vaan ihan muut jutut!Onpahan tullut taas jotain opittua!Ei ikinä enää muita kun kunnon rehti suomalainen man!!!En vaan tiedä mistä niitä vapaita keski iän hujakoilla olevia miehiä löytyy.Baareista ei ainakaan,,,,,???????
Muista sitten kertoa heti kättelyssä näille suomalaisille miehille, että turkinmuna on römssässäsi käynyt. Voi tulla ikävä käänne suhteeseenne jos se selviää miehelle vasta myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot893712Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe403045- 792907
- 282694
- 192665
- 522382
- 192077
- 571967
- 581836
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121758