Olen saanut

niin paljon positiivista palautetta ruokareseptieni johdosta, jotta ajattelin hieman paneutua tähänkin asiaan ja kirjoitella lisää reseptejä, mahdollisesti jopa julkaista keittokirjan. Ja nythän joku valopää jo vinkuu, että mitä tekemistä sillä on metsästyksen vastustamisen kanssa? Noh, sillähän nimenomaan on, koska reseptini ovat hyvin ajankohtaisia metsästyksen ja petohysteerikkojen ajatusmaailman kannalta ja lisäksi tarjoamani ruokaohjeet ovat erittäin maukkaita, namia. Ne itkettävät entistä enemmän pallinaamaa, eikä pelkästään valkosipulin ja pippurin takia, vaan esimerkiksi jos rekku taikka petteri munakuono joutuu lautaselle, mutta pääasia on, jotta namia on, vaikka puoliraakanakin tarpeeksi juhlallisessa tilanteessa.

29

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • känninen metsästäjä

      hirvi, eikö metso vaa oliko se sittenki hirvi vaiko metso, metso....eikö sittenki hirvi tai metso tai metso tai hirvi
      eikö metso, metso sen piti olla tai sitten hirvi.....perhana ku nuita on niin vaikea erottaa toisistaan mutta paa joka tapauksessa ruokaohje metsolle taikka hirvelle tai vaikka hirvimetsolle tai metsohirvelle.... ja eiku jahtiin, alakaa olla jo siinä kunnossa.

      • maidossa marinoiden?

        olis hyvä saada sudesta? Olisi hyvä jos saisi nekin lihat käyttöön, hyvinhän pitää toki kypsentää trikiinivaaran takia.
        Liee ne koirareseptit käy suoraa susihukalle?


      • maidossa marinoiden? kirjoitti:

        olis hyvä saada sudesta? Olisi hyvä jos saisi nekin lihat käyttöön, hyvinhän pitää toki kypsentää trikiinivaaran takia.
        Liee ne koirareseptit käy suoraa susihukalle?

        pissa- ja kakkaleikkeihin minä en lähde mukaan ollenkaan, ne eivät vaan kiinnosta minua. Jos hysteerikko puhuu sudesta ruuan yhteydessä, niin hän on valmis syömään pissaa ja kakkaa hädissään, hyi hyi, ei kiinnosta maitonaamapojun hommat, heh heh, hyvä yritys. Eikä tältä osin ole tiedossa reseptiä ainakaan minulta.


      • pelkkää
        Susianalyytikko kirjoitti:

        pissa- ja kakkaleikkeihin minä en lähde mukaan ollenkaan, ne eivät vaan kiinnosta minua. Jos hysteerikko puhuu sudesta ruuan yhteydessä, niin hän on valmis syömään pissaa ja kakkaa hädissään, hyi hyi, ei kiinnosta maitonaamapojun hommat, heh heh, hyvä yritys. Eikä tältä osin ole tiedossa reseptiä ainakaan minulta.

        pissaa ja kakkaa? No siitähän on päästävä eroon ja kompostoitava.


      • 1.11.2010
        pelkkää kirjoitti:

        pissaa ja kakkaa? No siitähän on päästävä eroon ja kompostoitava.

        Suden metsästys alkaa poronhoitoalueella lokakuun alusta ja kestää maaliskuun loppuun. Poronhoitoalueen ulkopuolella suden metsästysaika alkaa marraskuun alusta ja päättyy maaliskuun lopussa.


      • 1.11.2010 kirjoitti:

        Suden metsästys alkaa poronhoitoalueella lokakuun alusta ja kestää maaliskuun loppuun. Poronhoitoalueen ulkopuolella suden metsästysaika alkaa marraskuun alusta ja päättyy maaliskuun lopussa.

        mulle taas porometsästys on aina mahdollista kun noita typeriä sarvipäitä lojuu maanteiden varrella, ei kun takakonttiin vaan... mieti sinä apina vaan jotain aikoja, heh heh.... oikeus ja kohtuus tässäkin asiassa jyllää.


      • tollolle sutta
        Susianalyytikko kirjoitti:

        mulle taas porometsästys on aina mahdollista kun noita typeriä sarvipäitä lojuu maanteiden varrella, ei kun takakonttiin vaan... mieti sinä apina vaan jotain aikoja, heh heh.... oikeus ja kohtuus tässäkin asiassa jyllää.

        sulle ei mikään metsästys ole mahdollista, ei myönnetä aseita mielenterveyspotilaille, eikä sinulla ole kykyjä saada poroa hengiltä, muuta kun ajamalla autolla päälle. Sellaista ei metsästyksenä pidetä. Oikeus ja kohtuus puhuisi liikenneonnettomuudesta siinä tapauksessa.

        Me pannaan nuo sinun pissakakkat pataan ennenkuin poroja syövät. Pakkasesta sitten otetaan pissakakka lihat pataan, kun sinä tulet "maakuntamatkalle" Saatkin sitten oikean kokemuksen syödä koiransukuisen pissiskakkikksen lihat kun tulet. Se olisikin eka kerta sinulla, kun jotain oikeasti söisit, ei vain luettu jostain.


      • tollolle sutta kirjoitti:

        sulle ei mikään metsästys ole mahdollista, ei myönnetä aseita mielenterveyspotilaille, eikä sinulla ole kykyjä saada poroa hengiltä, muuta kun ajamalla autolla päälle. Sellaista ei metsästyksenä pidetä. Oikeus ja kohtuus puhuisi liikenneonnettomuudesta siinä tapauksessa.

        Me pannaan nuo sinun pissakakkat pataan ennenkuin poroja syövät. Pakkasesta sitten otetaan pissakakka lihat pataan, kun sinä tulet "maakuntamatkalle" Saatkin sitten oikean kokemuksen syödä koiransukuisen pissiskakkikksen lihat kun tulet. Se olisikin eka kerta sinulla, kun jotain oikeasti söisit, ei vain luettu jostain.

        metsästyksestä käy kun maasturilla tömäyttää poron hengiltä ja takakonttiin. Pitää vaan olla kunnon karjapuskuri jottei autoon tule lommoja. Mutta oikeasti minä en edes maasturia tarvi kun minulla on voimaa kuten maasturissa. Olenhan maininnut, jotta pukkaan kuulaa lähes 17 metriä ja minä kyllä pystyn vääntämään porolta niskat nurin.


      • sen poron
        Susianalyytikko kirjoitti:

        metsästyksestä käy kun maasturilla tömäyttää poron hengiltä ja takakonttiin. Pitää vaan olla kunnon karjapuskuri jottei autoon tule lommoja. Mutta oikeasti minä en edes maasturia tarvi kun minulla on voimaa kuten maasturissa. Olenhan maininnut, jotta pukkaan kuulaa lähes 17 metriä ja minä kyllä pystyn vääntämään porolta niskat nurin.

        kiinni kanssa?


      • sen poron kirjoitti:

        kiinni kanssa?

        niitä yleensä kesyjä poroja läsöttää esim. kuusamon tiellä. Ei siihen tarvi muuta kun mennä viereen ja heittää vaikka lassolla poro kiinni. Ei tarvi juoksuaskelia.


      • mitäs siinä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        niitä yleensä kesyjä poroja läsöttää esim. kuusamon tiellä. Ei siihen tarvi muuta kun mennä viereen ja heittää vaikka lassolla poro kiinni. Ei tarvi juoksuaskelia.

        uhoat kun toimeen ja paistia haukkaamaan, vaikka siinä tiellä heti sen poron kuristamisen jälkeen. Muista kännykkävideo Youtubeen todisteeksi.


      • edes kerran
        mitäs siinä kirjoitti:

        uhoat kun toimeen ja paistia haukkaamaan, vaikka siinä tiellä heti sen poron kuristamisen jälkeen. Muista kännykkävideo Youtubeen todisteeksi.

        sinussa miestä? Tuollanen tyhjä vinkuminen mitä harrastat, se on sama kuin hiekkalaatikolla pikkuväki uhoaa "mun iskä on vahvempi kun sun iskä" sitähän sinä vaan harrastat, lapsellista uhoamista. Näytä että takaa löytyy jotain. Poro nurin ja video todisteeksi.


      • edes kerran kirjoitti:

        sinussa miestä? Tuollanen tyhjä vinkuminen mitä harrastat, se on sama kuin hiekkalaatikolla pikkuväki uhoaa "mun iskä on vahvempi kun sun iskä" sitähän sinä vaan harrastat, lapsellista uhoamista. Näytä että takaa löytyy jotain. Poro nurin ja video todisteeksi.

        kyllä nämä hommat hoidetaan silloin kun ketään pallinaamoja ei ole näkemässä.


      • että olet
        Susianalyytikko kirjoitti:

        kyllä nämä hommat hoidetaan silloin kun ketään pallinaamoja ei ole näkemässä.

        eläinrääkkääjä ja rikollinen.


      • että olet kirjoitti:

        eläinrääkkääjä ja rikollinen.

        sinä näytät julkisesti apinanaamasi ja myönnät susipelkosi, heh heh.


      • se rikollinen
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sinä näytät julkisesti apinanaamasi ja myönnät susipelkosi, heh heh.

        itse tunnustaa:
        "kyllä nämä hommat hoidetaan silloin kun ketään pallinaamoja ei ole näkemässä."


      • k.a.risto
        se rikollinen kirjoitti:

        itse tunnustaa:
        "kyllä nämä hommat hoidetaan silloin kun ketään pallinaamoja ei ole näkemässä."

        Kuusamon tiellä sattui 17.9-19.9 2010 useita porokolareita,jotka poliisi tulkitsi tahallaan ajetuiksi.Lisäksi autoon oli nostettu ainakin yksi poro vaadin.Tuliko/oliko tunnustus analyytikolta??


      • k.a.risto kirjoitti:

        Kuusamon tiellä sattui 17.9-19.9 2010 useita porokolareita,jotka poliisi tulkitsi tahallaan ajetuiksi.Lisäksi autoon oli nostettu ainakin yksi poro vaadin.Tuliko/oliko tunnustus analyytikolta??

        lööperiä kun kainuussa pannaan kaikki, siis ihan kaikki porokatoamiset ja -kuolemat petoeläinten piikkiin. Sellaistakin on sattunut, jotta poroja raadellutetaan koirilla, jotta susikauhua saadaan levitettyä. Jos siis tien varrella on auton alle jääneitä poroja, niin poliisi käy toteamassa susilauman olleen jälleen tihutöissä.

        Minähän olen aina aina sanonut, jotta ihmiselle riittää vain pieni pala porosta maistiaisiksi ja loput olisi syytä jättää susille namiruuaksi.


      • ei löydy habaa siltä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        lööperiä kun kainuussa pannaan kaikki, siis ihan kaikki porokatoamiset ja -kuolemat petoeläinten piikkiin. Sellaistakin on sattunut, jotta poroja raadellutetaan koirilla, jotta susikauhua saadaan levitettyä. Jos siis tien varrella on auton alle jääneitä poroja, niin poliisi käy toteamassa susilauman olleen jälleen tihutöissä.

        Minähän olen aina aina sanonut, jotta ihmiselle riittää vain pieni pala porosta maistiaisiksi ja loput olisi syytä jättää susille namiruuaksi.

        paskaa jauhaa ilman että oikeesti löytyisi munaa tehdä jotain.
        Koulukiusattu raukka pysty muuhun kuin vikisemään noista apinoistaan.


      • ei löydy habaa siltä kirjoitti:

        paskaa jauhaa ilman että oikeesti löytyisi munaa tehdä jotain.
        Koulukiusattu raukka pysty muuhun kuin vikisemään noista apinoistaan.

        vielä yhden reseptin tähän räätälöidä, siis ihan sinulle tarkoitettu aamupala:

        NASU-PETTERIN AAMIAINEN

        - nenäliinoja jotta simmut voi pyyhkiä välillä itkuvedestä
        - reipasta mieltä päivän haasteita ( todennäköisesti paskan luonti & navettahommat) varten
        - porkkanapilttiä, ei mitään luumua millä massu voi mennä sekaisin eikä liian väkevää makua
        - lasillinen oman lehmän mammaa
        - kauravelliä, ei puuroa koska se on jo liian jäykkää
        - maitokaakaota, ei kahvia jottei paska valu lahkeesta


      • meso kun
        Susianalyytikko kirjoitti:

        vielä yhden reseptin tähän räätälöidä, siis ihan sinulle tarkoitettu aamupala:

        NASU-PETTERIN AAMIAINEN

        - nenäliinoja jotta simmut voi pyyhkiä välillä itkuvedestä
        - reipasta mieltä päivän haasteita ( todennäköisesti paskan luonti & navettahommat) varten
        - porkkanapilttiä, ei mitään luumua millä massu voi mennä sekaisin eikä liian väkevää makua
        - lasillinen oman lehmän mammaa
        - kauravelliä, ei puuroa koska se on jo liian jäykkää
        - maitokaakaota, ei kahvia jottei paska valu lahkeesta

        tunnustus on jo tuossa ylhäällä.
        Syö se paskainen rakkisi vaikka halsterissa paistettuna ja jätä ihmisten porot rauhaan.


      • meso kun kirjoitti:

        tunnustus on jo tuossa ylhäällä.
        Syö se paskainen rakkisi vaikka halsterissa paistettuna ja jätä ihmisten porot rauhaan.

        miten poropaimenet rääkkäävät porojaan kun purevat niitä palleihin. Se se vasta on eläimen nöyryyttämistä. Minä tarjoan mielelläni porolle kunniakasta kuolemaa eli joutumista suden raatelemaksi. Silloin poronkin elämällä on jokin tarkoitus.


      • k.a.risto
        Susianalyytikko kirjoitti:

        miten poropaimenet rääkkäävät porojaan kun purevat niitä palleihin. Se se vasta on eläimen nöyryyttämistä. Minä tarjoan mielelläni porolle kunniakasta kuolemaa eli joutumista suden raatelemaksi. Silloin poronkin elämällä on jokin tarkoitus.

        Poron elämällä silloin joku tarkoitus,kun sudet sitä raatelee!! Ja juuri kun pääset sanomasta,että "maakunta matkoillasi" lassoat poron kiinni tahi autolla kolluutelet kuoliaaksi.Huomaatko sinä pelle-jallu ristiriidan tässä asiassa.Voin kertoa,kun et kuitenkaan tajua.Eli suden tappama poro saa kunniakkaan kuoleman,kun susi sen syö.Ja kun analyytikko sen tappaa (autolla)niin se ei ole kunniakas edes porolle.Vitun pelle-jallu puhuu niin paljon potaskaa,että ei tajua edes itse asian nurin kurisuutta.hah hah hah menipäs jauhot (tai marisätkä) analyytikon suuhun


      • k.a.risto kirjoitti:

        Poron elämällä silloin joku tarkoitus,kun sudet sitä raatelee!! Ja juuri kun pääset sanomasta,että "maakunta matkoillasi" lassoat poron kiinni tahi autolla kolluutelet kuoliaaksi.Huomaatko sinä pelle-jallu ristiriidan tässä asiassa.Voin kertoa,kun et kuitenkaan tajua.Eli suden tappama poro saa kunniakkaan kuoleman,kun susi sen syö.Ja kun analyytikko sen tappaa (autolla)niin se ei ole kunniakas edes porolle.Vitun pelle-jallu puhuu niin paljon potaskaa,että ei tajua edes itse asian nurin kurisuutta.hah hah hah menipäs jauhot (tai marisätkä) analyytikon suuhun

        viitsinkö tähän lapsenmieliseen vuodatukseen edes vastata, yleensä vastaan, mutta nyt ei taida jaksaa. Tai sitten väännän apinalle rautalangasta, jälleen kerraan ja toistan sanomisiani. Päätä itse.


      • risto k.a
        Susianalyytikko kirjoitti:

        viitsinkö tähän lapsenmieliseen vuodatukseen edes vastata, yleensä vastaan, mutta nyt ei taida jaksaa. Tai sitten väännän apinalle rautalangasta, jälleen kerraan ja toistan sanomisiani. Päätä itse.

        Menipä analyytikon suu kerralla suppuun.Taas metsästäjä kyykytti sata-nolla.Annampa neuvon:Älä kuule ala nuitten metsästäjien kanssa millekkään on ne niin kovaa porukkaa ja ennen kaikkea viisaita


      • Tähti-poro
        risto k.a kirjoitti:

        Menipä analyytikon suu kerralla suppuun.Taas metsästäjä kyykytti sata-nolla.Annampa neuvon:Älä kuule ala nuitten metsästäjien kanssa millekkään on ne niin kovaa porukkaa ja ennen kaikkea viisaita

        On jännä hoksata,kun anuslyytikko jää metsästäjille kirjoittelussa häviölle,niin lopettaa kokonaan kirjoittelun.Sitten jonkin päivän päästä tulee eettereille suoltamaan omituisia höpötyksiään.Mutta sehän on se klassinen juttu,että jos jäät häviölle,niin katoa, ja ilmesty parin päivän päästä


    • asia jonka

      "reseptiesi" pohjalta olet saanut on HIV.

      • tuosta

        anaalista hermostuko,ei sillä ole autoa saati ajokorttia.lähimmäksi poroakin on päässyt hoitokodin virkistysreissullaan korkeasaaressa.


      • Anal ljus
        tuosta kirjoitti:

        anaalista hermostuko,ei sillä ole autoa saati ajokorttia.lähimmäksi poroakin on päässyt hoitokodin virkistysreissullaan korkeasaaressa.

        kerätä kimppa ja käydään katkomassa tuolta PASKAHOUSULTA sormet, jos se sit lopettais tuon paskanjauhamisen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe