Kannattaako asentaa ccleaner?
Käytössä: PC - WIN7 - IE8
Kysymys tosi-ammattilaisille
11
325
Vastaukset
- Ei ammattilainen
Ei kannata.
- Krivi
Kun vastataan noin ylimalkaisesti, että ei kannata, tulisi mielestäni perustella, miksi ei kannata. Onko huonoja kokemuksia t.m.s. Jos on, niin mitä.
Itse olen, jo vuosien kokemuksen perusteella, täysin eri mieltä.
En ole todennut CC:n aiheuttavan mitään hankaluuksia.
Puhdistajaa olen käyttänyt hyvin säästeliäästi. Rekisterin "siivoojaa" lähes oletuksena; vain sen viimeisen rivin ruksin olen poistanut.
Tämä kerrottuna ei nörtin tiedoilla.
Olishan tuo kiva, jos taas pitkästä aikaa joku asiantuntija selvittelisi tätä juttua tarkemmin.
- Ylva Pellikäinen
Olen ammattilainen koska saan rahaa työnteosta. Ei kannata. Siis työnteko ei kannata. Eikä ccleanerin asennus.
- kyllitätidd
Sanoisin että kannattaa!
- Osaamattomus
Ei kannata, aivan turhaa säätämistä.
- Tuurhake
Kaikki on turhaa, paitsi purjehdus:))
Jos et tarvitse nyt niin miksi pitäisi asentaa?
- Aloittelija-Arska
Siinäpä se kyssä oikein muotoiltuna onkin.
tosiammattilainen mutta sanotaanko näin: jos asentelee/poistaa paljon ohjelmia/pelejä tai silloin tällöin haluaa putsata tempit niin siihen ihan oivallinen. ei tarvitse hakea manuaalisesti niitä kansioita. ja uusin versio poistaa myös windowsin temppikansiosta krääsät. siellä saattaa olla joskus jotain mikä laittaa jonkun asian tökkimään. rekisterin putsaus on siinä turvallinen homma. myös lisää/poista löytyy pari klikkausta vähemmällä :) asioita helpottava työkalu eikä tarkoitettu suinkaan päivittäin käytettäväksi. eli asenna vaan.
- 12
Kaikki toiminnot paitsi rekisterin "putsaus" on valmiina 7:ssa, siinä mielessä turhaa. Jos haluat keskitetysti yhdestä ohjelmasta suorittaa eri toimenpiteitä, asenna se. Eipä edes tuo rekisteriputsarikaan hallaa tee.
- nörde
Yksi parhaimmista kiintolevyn puhdistus ohjelmista.Siihen vielä ilmainen Disktrix levybeheytys softa niin avot.
http://www.disktrix.com/UDFree.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373461
- 971694
- 1361595
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451490- 911300
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291215- 571115
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2621086Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1251000Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270991