Jo hieman vanhempi mies oli kutsunut jo aikuisikään ehtineet tyttärensä luokseen saunomaan ja iltaa istumaan. Tuli tyttärien aika mennä saunaan. He viipyivät saunassa oudon pitkään,
joten isä jo hieman huolestuneena meni saunalle katsomaan, että kaikki olisi kunnossa.
Saunan ikkunasta mies näki, kuinka tytöt "duunasivat" itseään kynttilöillä. Mies kääntyi kantapäillään ja meni sisälle, sytytti kaksi kynttilää ja teki kolme drinkkiä. Kun tytöt tuli saunasta, he katsoi isäänsä, kynttilöitä ja juomia ja kysyi: -"Mitäs tää nyt tarkottaa?"
-"Ei tässä ihmeitä,kunhan vävypoikien kanssa iltaa istun", sanoi isä.
Saunassa
**saunoja**
1
944
Vastaukset
- juha82222
Pikku-Janne näki eka kertaa isänsä alastomana saunassa ja hän huusi äidilleen;
-Iiiik!, isän umpilisäke/suoli roikkuu ulkona mahasta!
ymmärsin tuon eka vitsin, vävypojilla hän tarkoitti kynttilöitä haha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 771237
- 501056
- 61782
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196731- 29704
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole58690Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137670Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610