Miten opetan lk. collieurokselleni oikean seisottamisasennon? Olen koittanut opettaa niin, että yhdistän seiso-käskyn siihen oikeaan asentoon..eli olen jalat asetellut aina, koska ei osaa itse hakea hyvää asentoa. Ja opettanut myös samaisessa asennossa paikallaan oloa kun kierrän koiraa, kosken jalkoja, katson hampaat ym. Oppiiko se näin itse hakemaan oikean asennon kun tällä tyylillä opettaa vai onko jollakin viisaammalla parempi keino? Itsellä tosi vähän kokemusta näyttelttoiminnasta..
Näyttelyseisomisen opettaminen
aahatus
1
473
Vastaukset
- nrthgd
Ja palkkaat alussa usein. Olet rauhallinen itse. Älä hösellä, se vaikuttaa koiraan. Etene hitaasti. Paljon toistoja ja harjoituksia ja eri paikoissa. Eikä se niin vaarallista ole, jos ei ihan just siinä asennossa pysy. Harrastukset ovat tärkeämpiä kuin näyttelyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205866Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223099Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612700- 282536
- 821694
- 1461575
- 1341434
- 91113
- 921060
- 1351048