potentiaalisen kämppiksen kartoitusta (vantaa)

kamppakaveria

No niin, ennen kun peität korvasi, alat kirkumaan kurkku suorana ja juokset pakoon kuullessa si sanan Korso, mainittakoon yksi tärkeä tekijä: 320 €. Tämä summa on se, mitä minä tällä hetkellä maksan yksin 70 neliöisestä kämpästä jossa on vieläpä sauna (sähkölaskua ei laskettu mukaan hintaan).

Nyt kun on saatu esittelyt pois alta, mennään itse asiaan: potentiaalisten kämppäkavereiden kartoitukseen...

Minä:
28-vuotias homoseksuaali/transgendernörtti (sukupuoleton - biologinen sukupuoli: mies)
Harrastukseni:
Lautapelailu, ohjelmointi (toivon joskus tulevani ammattilaiseksi), musisointi, kirjoittaminen
Opiskelu:
Metropoliassa kirjoilla (tietotekniikka), nyt tosin välivuotta pidän kun mietin miten haluan edetä urallani
Ja sitten ammattikoulussa luen merkonomiksi sillä aikaa kun mietin miten haluan edetä urallani
Paheet:
Juon noin kerran kuukaudessa alkoholia ihan kunnolla (ei aina sitäkään)
Olen englantilaisten siiderien ystävä
En polta
Lemmikkieläimet:
Ei ole, enkä halua lemmikkejä vaikka pidänkin valtavasti koirista ja liskoista
Muuta yleistä jupinaa:
Olen tällainen kummajainen ja haaveilen joskus pääseväni muuttamaan kommuuniin (kenties sinäkin siitä haaveilet?), tosin nykyinen asunto taitaa olla liian pieni kommuuniasunnoksi kun ei siinä ole kuin kaksi makuuhuonetta ja olohuone, joissa voi nukkua...
Tulen hyvin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa vaikka kaikkien kanssa en ystävä haluaisikaan olla.

Sinä:
23-33 vuotias mies tai nainen tai jotain muuta - saat itse määritellä sukupuolesi
Olet fiksu ja kaikin puolin hyvä tyyppi. Vikoja löytyy kaikista - kuten myös minusta - joten sinun ei tarvitse olla täydellinen. Mutta sellaiset perustavat ja kohteliaisuudet pitää olla hanskassa, ja myös kykyä sietää nörttejä tulisi olla runsaasti.
Olet ehkä opiskelija? Se ei nyt ole niin tärkeää, mutta seuraava pointti on tärkeää:
Pystyt maksamaan 160 euroa kuussa asunnon vuokrasta, sekä oman osuutesi sähkölaskusta.
Sinulla saa olla auto (omistan yötä-päivää tyhjillään olevan parkkipaikan).
Sinulla saa olla kumppani jonka haluat asuvan kanssasi saman katon alla - se ei ole minulle ongelma, kunhan pidät huolen siitä, että samat säännöt pätevät myös kumppaniisi.
Mitä muuta, en tiedä... Jos olet valmis asumaan homoseksuaalitransgenderin kanssa, oletan, että olet melko avarakatseinen tyyppi, joten sen suhteen ei kai pitäisi tulla ongelmia?
Pystyt hoitamaan oman osuutesi kotiaskareista kun tarve vaatii.

Miltä tällainen diili kuulostaa? Toki tiedän, että Korso ei juuri ketään houkuttele - ei se houkutellut minuakaan ennen kun sain tietää kuinka halpa vuokra on...

jos kiinnostuit, ota yhteyttä vaikkapa sähköpostilla:
[email protected]

Toki saat tähänkin ketjuun lisätä kommenttisi.

1

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitosjahei

Terve! Olisin kiinnostunu kuulemaan, että ootko saanu paljon yhteydenottoja ilmotuksees? Muutto ois itsellä ajankohtainen lähiaikoina ja jos yhteydenottoja ei oo paljon tullu niin mullahan vois olla mahis, vaikken vielä vois varmaks sanoa itsekään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1984
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      82
      1450
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1127
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      973
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      824
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      815
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      805
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe