Säännöissä lukee, että tarvitaan passi tai kuvallinen henkilökortti. Niissä ei lue, että voimassaoleva passi.
Viroon vanhalla passilla?
10
3215
Vastaukset
- uusi tai jää kotiin
Jokainenhan tietää, niin varmaan sinäkin, että vanhentunut passi ei ole virallinen matkustusasiakirja.
Vanha passi ei käy edes wc-paperiksi. Miksi niissä passeissa muuten tarvittaisiin voimassaoloaika.
- heh heh
pitäisi teille uusavuttomille erikseen kirjoittaa...meille se on päivänselvä asia mutta teille näköjään ei. Teidän mikroissakin lukee ettei saa laittaa kissaa kuivumaan....
- .....
toivottavasti jäät sinne
- järki.
Itse olen käynyt ja koskaan ei ole kysytty.
Ajokortti riittää.
Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella. - sitten vaan
järki. kirjoitti:
Itse olen käynyt ja koskaan ei ole kysytty.
Ajokortti riittää.
Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella.pidä valittaa, jos siellä Virossa matkustusasiakirjaa kysyttäessä ajokortin esittäjälle lykätään sakko!
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?nodeid=15711&contentlan=1&culture=fi-FI
Vaikka passintarkastusta ei rajalla ole kuin poikkeustapauksessa (epäillään jotakin), niin silti passin tai henkilötodistuksen pitää olla mukana. Ajokortti ei kelpaa!
On se vaan kumma, ettei sitä passia tai henkkaria osata hankkia etukäteen hyvissä ajoin. - rgdfjhyj
järki. kirjoitti:
Itse olen käynyt ja koskaan ei ole kysytty.
Ajokortti riittää.
Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella."Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella"
Onko sinulla todellakin niin vähän rahaa käytössäsi, että virallisen matkustusasiakirjan hankkiminen ei onnistu ilman vinkunaa hinnasta? - passi on hyvä olemas
järki. kirjoitti:
Itse olen käynyt ja koskaan ei ole kysytty.
Ajokortti riittää.
Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella.Mutta kaikilla muilla EU-alueelle suuntautuneilla matkoillani on aina kysytty passia (en omista EU-henkilökorttia, joten sitä en olisi voinut esittää sen sijaan). Passi on hyvä, sillä pääsee matkustamaan myös ei-EU -maihin, lähemmäs ja kauemmas. Hinta on sama, hommaa sitten passin tai henkilökortin.
- Paitsi että
passi on hyvä olemas kirjoitti:
Mutta kaikilla muilla EU-alueelle suuntautuneilla matkoillani on aina kysytty passia (en omista EU-henkilökorttia, joten sitä en olisi voinut esittää sen sijaan). Passi on hyvä, sillä pääsee matkustamaan myös ei-EU -maihin, lähemmäs ja kauemmas. Hinta on sama, hommaa sitten passin tai henkilökortin.
henkilökortti on passia huomattavasti halvempi, ja pidemmän voimassaoloajan korttiin saa kun muistaa tilata henkilökortin ilman sirua. On samalla myös halvempi...
- yhtä paljon ne makso
Paitsi että kirjoitti:
henkilökortti on passia huomattavasti halvempi, ja pidemmän voimassaoloajan korttiin saa kun muistaa tilata henkilökortin ilman sirua. On samalla myös halvempi...
Kun on kokemusta kaikkien ostamisesta: ensiks miehelle biopassi, viime syksynä lapsille henkilökotit, juuri kun passien hintaa oli nostettu, ja nyt keväällä itselle oma passi.
Henkilökortit - ne viralliset sirulliset matkustusasiakirjat ja passi, johon tulee sormenjäljet MAKSAA YHTÄ PALJON, 48 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384