Viroon vanhalla passilla?

Pluus-Rytymä

Säännöissä lukee, että tarvitaan passi tai kuvallinen henkilökortti. Niissä ei lue, että voimassaoleva passi.

10

3215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi tai jää kotiin

      Jokainenhan tietää, niin varmaan sinäkin, että vanhentunut passi ei ole virallinen matkustusasiakirja.

      • Vanha passi ei käy edes wc-paperiksi. Miksi niissä passeissa muuten tarvittaisiin voimassaoloaika.


    • heh heh

      pitäisi teille uusavuttomille erikseen kirjoittaa...meille se on päivänselvä asia mutta teille näköjään ei. Teidän mikroissakin lukee ettei saa laittaa kissaa kuivumaan....

    • .....

      toivottavasti jäät sinne

      • järki.

        Itse olen käynyt ja koskaan ei ole kysytty.

        Ajokortti riittää.

        Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella.


      • sitten vaan
        järki. kirjoitti:

        Itse olen käynyt ja koskaan ei ole kysytty.

        Ajokortti riittää.

        Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella.

        pidä valittaa, jos siellä Virossa matkustusasiakirjaa kysyttäessä ajokortin esittäjälle lykätään sakko!

        http://formin.finland.fi/public/default.aspx?nodeid=15711&contentlan=1&culture=fi-FI

        Vaikka passintarkastusta ei rajalla ole kuin poikkeustapauksessa (epäillään jotakin), niin silti passin tai henkilötodistuksen pitää olla mukana. Ajokortti ei kelpaa!

        On se vaan kumma, ettei sitä passia tai henkkaria osata hankkia etukäteen hyvissä ajoin.


      • rgdfjhyj
        järki. kirjoitti:

        Itse olen käynyt ja koskaan ei ole kysytty.

        Ajokortti riittää.

        Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella.

        "Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella"

        Onko sinulla todellakin niin vähän rahaa käytössäsi, että virallisen matkustusasiakirjan hankkiminen ei onnistu ilman vinkunaa hinnasta?


      • passi on hyvä olemas
        järki. kirjoitti:

        Itse olen käynyt ja koskaan ei ole kysytty.

        Ajokortti riittää.

        Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella.

        Mutta kaikilla muilla EU-alueelle suuntautuneilla matkoillani on aina kysytty passia (en omista EU-henkilökorttia, joten sitä en olisi voinut esittää sen sijaan). Passi on hyvä, sillä pääsee matkustamaan myös ei-EU -maihin, lähemmäs ja kauemmas. Hinta on sama, hommaa sitten passin tai henkilökortin.


      • Paitsi että
        passi on hyvä olemas kirjoitti:

        Mutta kaikilla muilla EU-alueelle suuntautuneilla matkoillani on aina kysytty passia (en omista EU-henkilökorttia, joten sitä en olisi voinut esittää sen sijaan). Passi on hyvä, sillä pääsee matkustamaan myös ei-EU -maihin, lähemmäs ja kauemmas. Hinta on sama, hommaa sitten passin tai henkilökortin.

        henkilökortti on passia huomattavasti halvempi, ja pidemmän voimassaoloajan korttiin saa kun muistaa tilata henkilökortin ilman sirua. On samalla myös halvempi...


      • yhtä paljon ne makso
        Paitsi että kirjoitti:

        henkilökortti on passia huomattavasti halvempi, ja pidemmän voimassaoloajan korttiin saa kun muistaa tilata henkilökortin ilman sirua. On samalla myös halvempi...

        Kun on kokemusta kaikkien ostamisesta: ensiks miehelle biopassi, viime syksynä lapsille henkilökotit, juuri kun passien hintaa oli nostettu, ja nyt keväällä itselle oma passi.
        Henkilökortit - ne viralliset sirulliset matkustusasiakirjat ja passi, johon tulee sormenjäljet MAKSAA YHTÄ PALJON, 48 euroa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe