Haluasin saada keskustelu kumppanin, joka samalla opettaisi ja korjaisi omaa puhettani, noin kerran pari viikossa. Vois olla esim lukion oppilas, joka on riittävän kyvykäs
Keskustelua ja opetusta Englanniksi
Matkailuun apua
1
434
Vastaukset
- Depec
Haluatko välttämättä face to face-keskusteluseuraa, vai kelpaako myös kirjoitusharjoitukset sähköpostitse? Laita nyt alkajaisiksi sähköpostiosoitteesi tänne. Itse olen sitten Helsingistä. Itselläkin vasta lukio takana, enkä ole puheharjoitusta koskaan saanut, mutta voinpahan korjata sinua sen verran kuin voin, ja mainita erikseen jos en tiedä itse vastausta johonkin, ettet ainakaan siinä tietyssä asiassa pitäisi mua minään auktoriteettina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522505- 1102215
- 241893
- 231662
- 301616
- 1651509
- 361265