Toisenlaiset ystävykset

kiinnostunut_

Nita huokaisi syvään, ja liikahti kovalla penkillään alaspäin. Kuuma hellepäivä, koulu oli melkein loppu ja silti heillä oli vielä 8-4 koulupäiviä. Tuskastuneesti Nita vilkaisi kelloa, "vielä vartti.." hän ajatteli. Nita laski itsensä makaamaan pulpetille, ja hänen katseensa eksyikin vierustoverinsa, Sarin timmiin reiteen. Sarilla oli päällä vain lyhyt ruutuhame ja kauluspaita, jonka alta hänen vaaleanpunaiset pitsiset rintiliivinsä pilkottivat. Nita hymyili muistellessaan hänen ja Sarin välistä, viikon takaista hetkeänsä yhdessä Nitan sohvalla, ja sitä kuinka he molemmat olivat siitä nauttineet. Ajatusten juostessa Nita tunsi kosteuden lisääntyvän jalkojensa välissä. Hän kohottautui istumaan ja risti jalkansa. Sari vilkaisi häntä, hänenkin kasvoillaan viekas hymy. Sari oli kaunis ja vaalea, oikea high-school draamakuningattaren näköinen. Hänen suurehkot rintansa pilkottivat kauluspaidan kaula-aukosta, ja se saikin kaikkien luokan kundien huomion. Nita itse oli tummavärikkö, ja vaikka hänenkään rintansa eivät olleet pienimmästä päästä, oli hänen pukeutumisensa silti hieman hillitympää. Tänään hänellä oli päällään mini-farkkushortsit ja musta perustoppi. Hän oli sitonut pitkät, suklaanruskeat hiuksensa ponihännälle ja hiki kiilsi hänen mantelinvärisellä ihollaan.

Sari oli tuntunut huomanneen Nitan ahdingon, kun hänkin alkoi vilkuilemaan kelloa. Kohta se jo löikin tasan, ja luokkahuoneen täytti tuolin jalkojen raapiminen lattiaa vasten kun oppilas kerrallaan nousi ja lähti kotiin. Nita ja Sari olivat viimeisenä pakkaamassa laukkujaan ja heidän nuori, kaunis naisopettajattarensa Katri kävikin lukitsemassa oven ennen kuin he edes pääsivät ulos "Minun onkin pitänyt puhua teidän kanssanne.." Nita ja Sari vaihtoivat hämmästyneen katseen ja lakkasivat pakkaamasta laukkujaan. "Olen vähän huolestunut poissaolojenne määrästä, ja koska kurssi pitäisi saada suoritettua, haluaisin että kävisitte hakemassa lisätehtävät luotani tänään myöhemmin.. Olisin ne tuonut tännekkin mutta unohdin aamulla kaikki paperini ja tikkuni kotiin." Opettaja hymyili, hieman nolona tapahtuneesta. Nita ja Sari nyökkäsivät molemmat. "Tottakai se sopii, kun vain annatte osoitteenne." Sari sanoi. Opettaja kaivoi laukustaan paperia ja kynän ja kirjoitti tietonsa sille. Hän ojensi sen Nitalle "Hienoa, nähdään sitten!" Näillä sanoin hän otti tavaransa ja lähti. "Tarviitko sä kyydin kotiin?" Sari kysyi, ja Nita myönsi, yhdessä he lähtivät kohti Sarin kulunutta bemaria.

Mustassa autossa oli tuplasti kuumempi kuin ulkona, ja Nitan piti avata ikkuna. "Muistatko sä mitä viime viikonloppuna tapahtui?" Hän kysyi, ja vilkaisi Saria. "Tottakai.. Mä ajattelin sitä kokopäivän tänään.." Sari sanoi ja naurahti. Hän käänti bemarin äkkiä metsäiselle pikkutielle ja pysäköi sen tien sivuun. "Mä oon ihan kostea kun mä muistelenkin.." Sarin sanat hiipuivat kun hän avasi turvavyönsä ja nojautui Nitan päälle suutelemaan tätä. Nita vastasi suudelmaan, pidätellen innostunutta nauruaan. Nita kohensi asentoaan ja Sari nousi tämän syliin istumaan. Nopealla liikkeellä Nita repäisi Sarin kauluspaidan auki ja ihaili hetken kahta pulleaa rintaa edessään, kunnes kurkotti Sarin selän taakse ja aukaisi rintaliivien hakaset. Nita nuoli ja imi Sarin nöpöttäviä nännejä, ja Sari itse nautti ja inahteli. Samalla Nita kurkotti toisella kädellään Sarin hameen alle ja kosketti tämän häpyä läpimärkien pikkuhousujen läpi ja kosketus sai Sarin värähtämään. "Et sä ainakaan valehdellut.." Nita hymyili ja työnsi sormensa pikkuhousujen sauman välistä hivelemään Sarin herkkää klitorista. Sari äännähti ja tarttui Nitaa niskasta, painaen tämän kasvot rintoihinsa. Nita nopeutti liikkeitään ja työnsi sormet Sarin sisään. Sari kuitenkin vetäytyi hänen otteestaan ja siirtyi takapenkille. Siellä hän riisui loputkin vaatteensa ja käski Nitaa tekemään samoin. Nita käänsi etupenkit alas ja laskeutui Sarin jalkojen väliin. Sari oli ajellut kauniin pillunsa posliiniksi, joka nyt turvonneena kutsui Nitaa nuolemaan. Hitaasti Nita aloitti nuolemalla Sarin klitorista ja sai Sarin voihkimaan. Nita jatkoi, pyöritellen kieltään herkimmän pisteen ympärillä. Samalla hän työnsi kaksi sormea syvälle Sariin ja nai häntä, nuollen samalla koko herkkää pillua. Sari painoi Nitan päätä itseään vasten ja huusi tullessaan. Nita nuoli kaiken ihanasta kiimanesteestä. "Nyt takapenkille." Sari komensi Nitaa. He vaihtoivat paikkojaan. "Mun vuoro naida ja tyydyttää.." Sari sanoi ja kaivoi hanskalokerosta sinisen vibraattorin. Nita nauroi, mutta nyökkäsi "Anna tulla.." Sari työnsi sauvan Nitan pilluun ja pani sen päälle. Sauva tärisi ihanasti Nitan sisällä ja sai hänet voihkimaan, mutta kun Sari alkoi samalla nuolla häntä naidessaan, Nitan piti huutaa "Ihana, nai mua.." Nitan kroppa tärisi ja Sari jatkoi yhä kovempaa, kunnes Nita tuli. Sari veti sauvan pois ja kysyi "Mitäs tykkäsit?" Nita ei pystynyt puhumaan, mutta nyökkäsi hymyillen.


Mitä mieltä? Jatkanko toiseen osaan?

2

14910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viel___

      lisää...

    • ........

      Upeeta! Jatka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe