Minä niin haluaisin nähdä Tapani Kansan ensivuonna Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa. En ole Tapsa- fani, mutta siinä olisi viihdettä, mielenkiintoa ja jännitysmomenttia kerrakseen, kun Tapsan edesottamuksia siinä ohjelmassa seuraisi:
- Miten Tapani suhtautuisi tuomareiden antamaan kritiikkiin ja arvosteluun ? Hermostuisiko niistä ja alkaisiko soittamaan suutaan takaisin? (Tuomari Jone Nikulan ja Tapsan kohtaamisessa voisi olla vielä ylimääräistä jännitettä. Olihan Tapsa taannoin morkannut Idols-ohjelmaa juosten kustuksi, josta Jone oli ottanut vähän nokkiinsa ).
- Tottelisiko Tapsa harjoituksissa tanssiopettajaansa, vai ryhtyisikö Tapsa neuvomaan sitä opettajaa miten pitää tanssia ?
-Suorassa tanssilähetyksessä jos Tapsa unohtaisi koreografian, niin vetäisisikö tanssin poikki ja alottaisi alusta vai improvisoisiko jotain ihan omia kuvioitaan ?
Uskon , että tuossakin ohjelmassa sattuisi ja tapahtuisi kerrankin jotain mielenkiintoista jos Tapsukka olisi siinä mukana ;)
Tanssii tähtien kanssa ja Tapsa
13
398
Vastaukset
- Joku vaan
Olisihan se hupaisaa. Meno olisi varmaan yhtä letkeää kuin rautakangella betonitehtaalla ;-)
Tai sitten Tapsasta paljastuisikin varsinainen parkettien partaveitsi. Varmaan ainakin rytmitajua löytyy, kun on musiikki-ihmisiä. - tant månica
Juuri tuollaisten idioottien "odotusten" takia Tapani Kansa varmaan osaa olla menemättä kyseiseen ohjelmaan. Ja niin ovat älynneet muutkin tosi-artistit!
Joo en mä kans usko ollenkaan, että Tapsa tuohon ohjelaan suostuis menemään. Mut JOS menisi, niin kyllä mä uskon ,että Tapsalta ihan hyvin se tanssimienen luonnistuisi ( kummiskin rytmiä on veressä ) ja ihan asiallisesti ja fiksusti siellä käyttäytyisi. Toki huumoria saa ja oikeastaan pitääkin olla mukana.
- Hra 45
Justiinax kirjoitti:
Joo en mä kans usko ollenkaan, että Tapsa tuohon ohjelaan suostuis menemään. Mut JOS menisi, niin kyllä mä uskon ,että Tapsalta ihan hyvin se tanssimienen luonnistuisi ( kummiskin rytmiä on veressä ) ja ihan asiallisesti ja fiksusti siellä käyttäytyisi. Toki huumoria saa ja oikeastaan pitääkin olla mukana.
Rytmitajulla ja tanssin motoriikalla ei ole kovinkaan paljoa tekemistä keskenään ja moni hyvinkin epämusikaalinen ihminen voi silti olla loistava tanssija. Eli kyllä se Tapsa voi olla aivan surkea tanssija tai sitten ei.
terv. ammattimuusikko - Sepitini
Hra 45 kirjoitti:
Rytmitajulla ja tanssin motoriikalla ei ole kovinkaan paljoa tekemistä keskenään ja moni hyvinkin epämusikaalinen ihminen voi silti olla loistava tanssija. Eli kyllä se Tapsa voi olla aivan surkea tanssija tai sitten ei.
terv. ammattimuusikkoNäinhän se on. Minä luulen ,että Tapani olisi varmaan yhtä hyvä/huono tanssimaan, kuin tänä vuonna Tanssii tähtien kanssa- ohjelmassa tanssinut Juha Veijonen. Eli ei kovin hyvä alkujaan, mutta opetettaessa oppisi ihan kohtuuhyvin tanssimaan.
- hmmmmmm....
Lainaus erään tanssijan kirjoituksesta :
"Kylläpä oli huonoja tanssijoita pyhäsalmen suurlavalla,kaikki kappaleet menivät kuin viimmestä päivää.Kyllä näkee että riepuset käyvät tanssikursseja,sitte tullaan hyppimään lavalle sinne sun tänne ja luullaan olevan hyvijä toiset nauraa sitte niille makiasti .Niinhän se Tapani Kansa sanoi että humpatkin tansitaan pyhäsalmella jivenä,ja suurin osa kävelee ja nitkuaa kuin vaivaisukot ja akat"
Mun mielestä ainakaan artistin tehtäviin ei kuulu kommentoida toisten tanssimista. Ja jos arvostelee niin menköön ite tanssimaan. Vaan ei taida Tapsan kanti kestää mennä arvosteltavaksi siihen Tanssii tähtien kanssa ohjelmaan.Kyllä varmasti Tapsalla kantti kestäis on ollut pahemmissakin tilanteissa , mut ei sillä ole varmaan muutoin halua ja mielenkiintoa siihen mennä. Enkä sitä ihmettele. Ei kukaan itteensä kunnioittava tyyppi sinne mene koikkelehtimaan.
Mua muuten ärsyttää ihan suunnattamosta tuo koko ihan ylikohkattu tanssiohjelma. Iltapäivälehdet touhuaa koko seuraavaan viikon edellis-sunnuntain tansseista ja sitten kun se vähän laantuu, niin alkavat spekuloimaan jo seuraavan sunnuntain tansseja ihan niinkuin kyse olis jostain ihan maailman tai Suomenmestaruus tanssikisasta, vaikka kyse on vaan VIIHDEOHJELMASTA !
- Annu.
Sitä ukkoa ei sinne kaivata hyppimään. Jäisi muuten katsomatta koko ohjelma. Sellainen pökkelö ja täysin huumorintajuton. Joku sanoo että on sillä huumorintajua mutta jos on niin se on alapäähuumoria.
- Joku vaan
Kyllä minä nyt ainakin uskallan väittää , että Tapani Kansa on huomattavasti huumorintajuisempi, kuin esim. Laura Voutilainen tai jo kisasta pudonnut Satu Silvo.
Nim. merk. edellämainitut livenä tavannut. - Jebou!
Kyllä Tapsalla huumorintajua piisaa tässä muutam keikoilla kuullut poiminta jutuistaan jotka nyt äkkiseltään tuli mieleen .
Tapsa sanoi kerran ,että musiikkikriitikko on kuin eunukki haaremissa. Joka ilta hän näkee ja kuulee miten se tehdään, mutta ei kuitenkaan itse pysty sitä tekemään.
Kerran taas Tapsa tiedusteli yleisöltä ,että tiedättekö mikä uusi hyönteilajike on erään muusikon kalsareista löytynyt ? Kukaan ei tiennyt ja Tapsasiihen pokkana ,että jormakääriäinen.
Tapsa kertoi ,että kerran heidän eräällä keikallaan oli yksi innostunut fani tullut kysymään bändin basistilta ,että koska nämä alkaisivat soittamaan. Basisti oli vastannut siihen ,että : Puol tahtia rumpalin jälkeen.
"Kokkolaan meni keikalle Tukia ja Hirvonen. Takaisin tuli Hikiä ja Turvonen."
Basistilla oli hyviä ja huonoja uutisia. Hyvät oli, että basisti oli jättänyt viinakset ja huonot kun ei muistanut minne. - ***
Jebou! kirjoitti:
Kyllä Tapsalla huumorintajua piisaa tässä muutam keikoilla kuullut poiminta jutuistaan jotka nyt äkkiseltään tuli mieleen .
Tapsa sanoi kerran ,että musiikkikriitikko on kuin eunukki haaremissa. Joka ilta hän näkee ja kuulee miten se tehdään, mutta ei kuitenkaan itse pysty sitä tekemään.
Kerran taas Tapsa tiedusteli yleisöltä ,että tiedättekö mikä uusi hyönteilajike on erään muusikon kalsareista löytynyt ? Kukaan ei tiennyt ja Tapsasiihen pokkana ,että jormakääriäinen.
Tapsa kertoi ,että kerran heidän eräällä keikallaan oli yksi innostunut fani tullut kysymään bändin basistilta ,että koska nämä alkaisivat soittamaan. Basisti oli vastannut siihen ,että : Puol tahtia rumpalin jälkeen.
"Kokkolaan meni keikalle Tukia ja Hirvonen. Takaisin tuli Hikiä ja Turvonen."
Basistilla oli hyviä ja huonoja uutisia. Hyvät oli, että basisti oli jättänyt viinakset ja huonot kun ei muistanut minne.Siis juuri tuollaisia ällöttäviä alatyylisiä paskanjauhamisia se kyllä päästelee suustaan. Kertois joskus sellaisen vitsin mille oikeasti voisi nauraa. Vittu mitä paskaa.
*** kirjoitti:
Siis juuri tuollaisia ällöttäviä alatyylisiä paskanjauhamisia se kyllä päästelee suustaan. Kertois joskus sellaisen vitsin mille oikeasti voisi nauraa. Vittu mitä paskaa.
Noihan oli hauskoja :D Sai meikäläisenkin nauramaan ja hymyilemään. Mut sähän oletkin semmonen paskantärkee tosikko, jolle ei mikään kelpaa... ainaskaan Tapsan sanomana tai tekemänä.
- Anonyymi
Taas ALKAA TASSII TÄHTIENNKANSSA TAAS KUKA KATTOO SAMAT JUONTAJAT SAMAT TUOMARIT LÄÄKÄRI PIPPA LAUKKAKIN SIELLÄ VOI KIESUS MUUSIKOT VAIHTOON JA LAULAJA ANONYYMI KUKA KATSOO OHJELMAA
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30511706
- 1447156
- 1045972
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425329- 534409
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304319- 623628
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 833248
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223165