mitä olen lukenut tuosta niin ihan mielenkiintoinen ohjain on kyseessä noin hinta/teho suhteessa. Nyt kysynkin että onko kannattava päivitys nykyisen 4890:n paikalle.
Tuo uusi 6870 kiinnostaa
4
542
Vastaukset
luin hätäisesti tuosta näyttiksestä ja tulin siihen tulokseen että omani (4870) päivitän kuitenkin vaan 5870:een jos joskus päivitän. eli silloin kun niiden hinta ei ole enää kovin suolainen.
- pp7905
Tuo 6870 on ehdottomasti hankkimisen arvoinen nyt sillä hinta on todella kohdillaan. Uusin tekniikka ja tehojärjestyksessä 5870>*6870*>5850>6850/4890 erot pienimmän ja suurimman välillä näissä eivät aivan mahdottomia.
Toisaalta jos vain pelitehoa mietit niin suosittelisin odottamaan ensi vuonna tulevia 6900-sarjalaisia joista tulisi löytyä enemmän sitä uuden sukupolven tehoa.
- ati.
Kyllähän tuo erittäin pätevä ohjain on. Itse laitan pari kappaletta crossfireen noita 6870:ia niin ei lopu ihan heti puhti peleistä kesken.
- näyttää..
kun mulkasin muropaketin testiä. Ensin ajattelin jompaa kumpaa NV GTX460 mutta esim. F1 2010 tuo 6870 pyörittää 1080p resolla huomattavasti paremmin kyseitä peliä, autopelissä on tärkeää sulava ruudunpäivitys nopeus.
Odotteln viellä hetkosen ja katten jospa jouluksi ostelen, kesää kohti pitänee vaihtaa tehokkaampi jäähditin, ap. ropelilla käy melko kuumana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826