valkopaitainenpoika/mies joka niin iloisesti hymyilit mulle vastakkaisen junan ikkunasta n. klo 15:00 tänään 25.10.2010 Kajaanin rautatieasemalla? :) Olit intercity junassa menossa kohti Helsinkiä ! Kiitos, piristi päivää tosi paljon:) tuskin kuitenkaan koskaan saan tietää kuka oot, mutta aina kannattaa yrittää :)
kuka olit sinä......
tyttö pikajunasta:)
5
1280
Vastaukset
- Anonyymi
Parkano Lidl parkkipaikka. 16.9.24 beige Honda Civic bondi!😍
- Anonyymi
Katseemme kohtasi….musta mersu. Voi luoja miten hyvältä näytit, mutta minulle tuli puhelu just sillä hetkellä, kun olisin tullut luoksesi juttelemaan…..🥰
- Anonyymi
Siis Blondi!!! 🫣🤗
- Anonyymi
Tunnistan itseni. Kerro mitä olet hakemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111302
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45874
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666