Minkä verran maksavat 31 ton kaivurille kaivoksella yli 60 € H ? ja mikä on dumpperin tunti hinta 55 - 60 € tai 3m hinta ?
Kaivoskoneet
7
2179
Vastaukset
- komatsu 270pc
et maha saada yli 55 ekee verottomana kaivurille
- cat325
325 catille tarjottiin 220e/pv , louhoksella murskan mättöä.
- cat325
murskaan siis.
- catille
cat325 kirjoitti:
murskaan siis.
No et kai mennyt! Eihän tuollaisella hintaa nyt mihinkään murskansyöttöön voi konetta laittaa.
- cat325
catille kirjoitti:
No et kai mennyt! Eihän tuollaisella hintaa nyt mihinkään murskansyöttöön voi konetta laittaa.
en mennyt todellakaan, nyt 67e/h alv taksalla hommissa
- Catille
cat325 kirjoitti:
en mennyt todellakaan, nyt 67e/h alv taksalla hommissa
Onkos nuo murskahommat mennyt ihan tuollaisille taksoille nyt? Kun altakannostakaan kuulemma mitään makseta. Oliko kyse isosta toimijasta vaiko jostain pienemmästä murskaajasta?
- cat325
Catille kirjoitti:
Onkos nuo murskahommat mennyt ihan tuollaisille taksoille nyt? Kun altakannostakaan kuulemma mitään makseta. Oliko kyse isosta toimijasta vaiko jostain pienemmästä murskaajasta?
ensimmäinen taksa oli pienemmältä firmalta, toinen "tutun" firmassa. helposti noi menee viittäkymppiä lähemmäs kun perämettää ja taksanpolkijoita riittää. sitten ku mettä loppuu niin mennään alas, tälläisiä pyrkyreitä on vastaan tullut useita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126