Tahtoisin tutustua toiseen turkulaiseen, joka on kiinnostunut itsepuolustus-/kamppailulajeista. Aion aloittaa keväällä taekwondon, potkunyrkkeilyn tai jonkun muun lajin. Olisi tietysti mukavaa saada seuraa samalle kurssille, mutta vaikka lajit menisi ihan ristiin tai olisit jo kokeneempi harrastaja, olisi kiva verrata kokemuksia yms. myös livenä. Olen päälle parikymppinen nainen, sinun iälläsi ja sukupuolellasi ei ole väliä. Kirjoita niin jutellaan lisää: [email protected]
Itsepuolustuslajit /Tku
AM
2
654
Vastaukset
- AM
Kevään kurssit lähestyy eikä kukaan ole vielä vastannut, vaikka viestini on saanut jo yli 200 lukijaa. Pitäisiköhän lisätä, että iän ja sukupuolen lisäksi myöskään kunnolla, aiemmalla liikuntataustalla tai sen puutteella yms. ei ole mitään merkitystä. Laita vaan mailia tulemaan niin katsotaan miten tullaan juttuun. :)
- AM
Ilmoitus on edelleen voimassa ja yhteyttä saa ottaa senkin jälkeen, kun kurssit on jo alkanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206006Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233331Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612760- 292660
- 821704
- 1471582
- 1481531
- 91333
- 961108
- 121088