HEI !
Haluaisin tiedustella onko kenelläkkään tietoa siitä mistä voisi saada apua ja neuvoja jos haluaisi yrittää saada tietyn ulkomailla lastenkodissa asuvan, adoptioita odottavan lapsen adoptiovanhemmuutta suomeen ?
Onko tämä ylipäätään mahdollista ? Kyseessä on 3-vuotias erityistarpeinen lapsi joka asuu USA:ssa ja täytän kyseisen lapsen kohdalle asetetut kriteerit. En ole läpikäynyt adoptioneuvontaa Suomessa, mutta olen täysin valmis siihen. Tiedän etten olisi oikeutettu mihinkään tukiin, mutta lähinnä haluaisin tietää
onko minun mahdollista saada juuri tietty lapsi laillisesti Suomeen ? Yleensä kun olen ymmärtänyt että lapsen suhteen saa esittää jonkin verran toiveita, mutta lasta sinänsä ei saa valita..Tiedostan kyllä sen että en välttämättä saisi adoptoitua lasta USA:ssa. Painotan kuitenkin että kyseessä on hyvin erityistarpeinen lapsi, joten adoptioperheen löytyminen ei tule olemaan helppoa, vaikken suinkaan usko olevani ainoa joka siihen tämän lapsen kohdalla pystyisi tai siitä haaveilisi. Lasta ei myöskään ole "valittu" söpöyden perusteella tai siksi että haluaisin pelastaa lapsen. Minulla on voimakas tunne siitä että olisin paras äiti juuri tälle lapselle ja olen hyvin tietoinen hänen erityistarpeistaan ja valmis tukemaan ja rakastamaan häntä täysin varauksetta.
Asiallisista kommenteista iso kiitos !
Tietyn erityislapsen adoptoiminen Suomeen
0708
1
832
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483