HEI !
Haluaisin tiedustella onko kenelläkkään tietoa siitä mistä voisi saada apua ja neuvoja jos haluaisi yrittää saada tietyn ulkomailla lastenkodissa asuvan, adoptioita odottavan lapsen adoptiovanhemmuutta suomeen ?
Onko tämä ylipäätään mahdollista ? Kyseessä on 3-vuotias erityistarpeinen lapsi joka asuu USA:ssa ja täytän kyseisen lapsen kohdalle asetetut kriteerit. En ole läpikäynyt adoptioneuvontaa Suomessa, mutta olen täysin valmis siihen. Tiedän etten olisi oikeutettu mihinkään tukiin, mutta lähinnä haluaisin tietää
onko minun mahdollista saada juuri tietty lapsi laillisesti Suomeen ? Yleensä kun olen ymmärtänyt että lapsen suhteen saa esittää jonkin verran toiveita, mutta lasta sinänsä ei saa valita..Tiedostan kyllä sen että en välttämättä saisi adoptoitua lasta USA:ssa. Painotan kuitenkin että kyseessä on hyvin erityistarpeinen lapsi, joten adoptioperheen löytyminen ei tule olemaan helppoa, vaikken suinkaan usko olevani ainoa joka siihen tämän lapsen kohdalla pystyisi tai siitä haaveilisi. Lasta ei myöskään ole "valittu" söpöyden perusteella tai siksi että haluaisin pelastaa lapsen. Minulla on voimakas tunne siitä että olisin paras äiti juuri tälle lapselle ja olen hyvin tietoinen hänen erityistarpeistaan ja valmis tukemaan ja rakastamaan häntä täysin varauksetta.
Asiallisista kommenteista iso kiitos !
Tietyn erityislapsen adoptoiminen Suomeen
0708
1
804
Vastaukset
- .
mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262454
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572274Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762183Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 831688
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍281333En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71289Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224- 41043
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna29918