HEI !
Haluaisin tiedustella onko kenelläkkään tietoa siitä mistä voisi saada apua ja neuvoja jos haluaisi yrittää saada tietyn ulkomailla lastenkodissa asuvan, adoptioita odottavan lapsen adoptiovanhemmuutta suomeen ?
Onko tämä ylipäätään mahdollista ? Kyseessä on 3-vuotias erityistarpeinen lapsi joka asuu USA:ssa ja täytän kyseisen lapsen kohdalle asetetut kriteerit. En ole läpikäynyt adoptioneuvontaa Suomessa, mutta olen täysin valmis siihen. Tiedän etten olisi oikeutettu mihinkään tukiin, mutta lähinnä haluaisin tietää
onko minun mahdollista saada juuri tietty lapsi laillisesti Suomeen ? Yleensä kun olen ymmärtänyt että lapsen suhteen saa esittää jonkin verran toiveita, mutta lasta sinänsä ei saa valita..Tiedostan kyllä sen että en välttämättä saisi adoptoitua lasta USA:ssa. Painotan kuitenkin että kyseessä on hyvin erityistarpeinen lapsi, joten adoptioperheen löytyminen ei tule olemaan helppoa, vaikken suinkaan usko olevani ainoa joka siihen tämän lapsen kohdalla pystyisi tai siitä haaveilisi. Lasta ei myöskään ole "valittu" söpöyden perusteella tai siksi että haluaisin pelastaa lapsen. Minulla on voimakas tunne siitä että olisin paras äiti juuri tälle lapselle ja olen hyvin tietoinen hänen erityistarpeistaan ja valmis tukemaan ja rakastamaan häntä täysin varauksetta.
Asiallisista kommenteista iso kiitos !
Tietyn erityislapsen adoptoiminen Suomeen
0708
1
793
Vastaukset
- .
mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463210Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811771- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 271344
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1251198UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121160