remontti tulossa, suosittele meille keittiöfirma.
Suosittele keittiöfirmaa
5
910
Vastaukset
- Uusi keittiö
ollut 50 vastaavaa kysymystä. Ja sata erilaista mielipidettä. Koeta selailla ja lukea niitä. Ja kun olet tarkentanut kysymystä, mitä tarvitset, voit kysyä lisää. Tuohon on mahdoton vastata.
- Henna hoo
Tampereella kilpailutimme muutaman keittiöfirman. Halvin ja mielestämme palveluhenkisin sekä kalusteiden
oslata korkealaatuisin oli Ylöjärven Keittiökalustetukku. Kuuluu Kodin Sininen-ketjuun.
Täältä otimme kaapit perille tuotuna ja kaikki koottuina. Heihän hintansa alkoi nrolla 5, kaikki muut tarjouk-
set olivat yli 6500 € ja suurin osa osina ja ilman kuljetusta.
Myyjien ammattitaito oli korkeaa tasoa. Vanha parkettilattia saatiin pysymään, kun tehtaalla sokkeli tehtiin annettuihin mittoihin.
Suosittelen lämpimästi ! - seilori60
Palvelu loppui siihen, kun allekirjoitin sopimuksen. Sen jälkeen alkoivat vaikeudet yhteydenpidossa. Ei vastattu soittoihini, ei soittopyyntöihin, kun koetin mm. korjata heidän tekemiään mittausvirheitä. Esimerkiksi yksi komeron ovi on 20mm alareunastaan korkeammalla kuin viereisten laatikoitten alareunat vaikka piirustuksissa sokkelin korkeus oli huomioitu oikein. Valitin asiasta ja luulin asian olevan hoidossa, kun myyjäni lupasi ilmoittaa muutaman päivän kuluttua. Vierähti pari viikkoa eikä mitään kuulunut ....paitsi lasku ja sekin isompana kuin oli sovittu. Sain kuin sainkin myyjän puhelimeen kysyäkseni, missä mennään! Uuden komeron oven olisin joutunut itse maksamaan, vaikka myyjä oli houkuttellut vaihtamaan lähes uuden komeroni heidän valmistamaansa, jolloin kaikki sopisi yhteen hienosti!
Maksoin laskun pois ja vastedes saavat vieraani "ihastella" Euro-Keittiöni kummallisuuksia. - Tosi tyytyväinen.
Me ja meidän ystävät ovat tilanneet kokosaneerauksen ja keittiön, komero, kodinkoneet jne Nykykeittiöstä Mechelininkadulta ja koskaan ei ole ollut kenelläkään mitään valittamista. Upeaa palvelua ja systeemi pelaa. Kannattaa valita paikka, jossa palvelu pelaa. Saat juuri sitä mitä haluat ja hyvällä ammattitaidolla ja laatua.
- köyhä tekee itse
osta jostain tukusta kalusteet ja asenna itse jos vain kykenet!
niin minä teen ja sillä säästää euroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093