McCormick International -traktoriin joutuu akkulaturin laittamaan johdot väärin eli plussan maajohdoksi. Voikohan tässä traktorissa olla alunperin väärä napaisuus vai oliskohan jossakin vaiheessa kytketty väärin tai jotain?
Väärä napaisuus
5
968
Vastaukset
- 12+18
Enkku raktoreissa on päinvastainen napaisuus
- Haerdix
Sen napaisuuden voi kääntääkin! Laita akku toisinpäin(normaali, napaisuus eli maa on miinus). Sen jälkeen johto vähäksi aikaa plus navasta laturin herätevirtaliittimeen. Ilmeisesti pelkkä kosketus riittää ja näin systeemin napaisuus on kääntynyt! Sain itse täältä kyseisen vinkin joskus ja tein itse sen omaan 434 intikkaan ja homma toimi!
- tietoa..
Luoe tämän loppuosa. http://keskustelu.suomi24.fi/node/8774772
- pappatraktori
Lisää tietoa kaipaisi vielä siitä jos papan traktori ei kuitenkaan tule korjatuksi ja se ei lähde käyntiin, niin mitenkä päin käynnistyskaapelit laitetaan jos käynnistää sen auton akusta tulevalla virralla?
- trahata
pappatraktori kirjoitti:
Lisää tietoa kaipaisi vielä siitä jos papan traktori ei kuitenkaan tule korjatuksi ja se ei lähde käyntiin, niin mitenkä päin käynnistyskaapelit laitetaan jos käynnistää sen auton akusta tulevalla virralla?
miinus apukaapeli toisen akunmiimuksesta toisen miinus napaan ja toinenkaapeli plusnavasta toiseen plus napaan jos sesiitä jatkuu maadoitukseen ei se mitään haittaa kunhan kyseiset ajoneuvot eivät kytkennän aikana fyysisesti kosketa toisiaan esim metallisesta puskurista traktorin metalliseen keulaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693