Saimme perintönä Kalle Päätalon koko tuotannon kuutta kirjaa lukuunottamatta. Koillismaa-sarja täydellinen, Iijoki-sarjasta puuttuu kaksi kirjaa; Iijoelta etelään (-93) ja Pato murtuu (-94). Ja neljä kirjaa siis puuttuu vielä muusta tuotannosta. Myymme kirjat, mutta kertokaahan, mitä tuosta melkein koko tuotannosta voisi pyytää hinnaksi??????
Kalle Päätalo
9
3430
Vastaukset
- Piätalollinen
on korkeintaan euron kirjalta. Päätaloa on joka kodissa jo niin paljon, ettei vanhoilla kirjoilla ole mitään arvoa, ellei kirjassa Kallen signeeraus.
- hautajaiset maksuun
vähän ajattelinkin, tosin joku pyytää kolmea kirjaa vailla olevasta sarjasta 200€, mutta turha kait sellasia summia on laittaa, pääasia että pääsee eroon niistä kun ei itselle mahdu..
- keräilijä-
hautajaiset maksuun kirjoitti:
vähän ajattelinkin, tosin joku pyytää kolmea kirjaa vailla olevasta sarjasta 200€, mutta turha kait sellasia summia on laittaa, pääasia että pääsee eroon niistä kun ei itselle mahdu..
200 euroa! Hirveä hinta!
- Liikaa kirjoja...
Mitähän signeerauksella varustetusta kirjasta maksettais? Sellaisia kirjoja siirtyi haltuuni äidin kuolinpesästä?
- kaatopaikka kamaaaaa
Euron kipale. Ei Päätalo ole kuin suomalaisten junttien isänpäivä kirjahyllyn täyte.
- Arvoituksellisesti
Kuka mitä häh? Siis junttien isänpäivä vai junttien kirjahyllyn täyte?
- kaatopaikka kamaaa
Arvoituksellisesti kirjoitti:
Kuka mitä häh? Siis junttien isänpäivä vai junttien kirjahyllyn täyte?
junttien kirjahyllyn täyte joka ostettiin isänpäivälahjaksi lukutaidottomille/ lukuhaluttomille perheenpäälle vuosina 1970-2000
- Arvoituksellisesti
kaatopaikka kamaaa kirjoitti:
junttien kirjahyllyn täyte joka ostettiin isänpäivälahjaksi lukutaidottomille/ lukuhaluttomille perheenpäälle vuosina 1970-2000
Kuka mitä häh? "lukutaidottomille/ lukuhaluttomille perheenpäälle" Oliko niitä yksi vai useita?
- Ota selevää!
Angelika Hki maksaa teomksista 5€/kpl!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849