DVD-laitteella tallentaminen

nooberoa.v

Miten DVD-laitteella tallennan esim. videopelikuvaa kun pelaan Pleikkari kakkosta?

Jotenkin en vaan hiffaa että miten DVD-soittimelle saa kerrottua että nyt tallennat AV2-kanavalla näkyvää kuvaa.
DVD-soitin käyttää AV1-kanavaa.

5

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luetaan ne ohjeet

eli suomeksi: LUE KÄYTTÖOHJEET

Tiedän että aika moni meistä miespuolisista ei suin surminkaan lue ohjeita, olevinaan niin miehekästä kun ei lueta, mutta tosiasia on ettei niitä manuaaleja turhaan ole tehty. Ja vaikka jotain perusjuttuja osaisit ilman manuaaleja, niin manuaaleissa on silti sellaisia niksejä ym. joita et hiffaa ilman sen lukemista.

• noooberosxdx

Noniin Mr Wiseguy, mitä jos laite on tullut ilman laatikkoa ja ohjekirjaa?
        Sain sen perintönä kuolleelta sukulaiselta joten enpä voi pahemmin ohjekirjaa tai neuvvoja häneltä enää kysyä..?

• Ammattilaine.
        noooberosxdx kirjoitti:

Noniin Mr Wiseguy, mitä jos laite on tullut ilman laatikkoa ja ohjekirjaa?
        Sain sen perintönä kuolleelta sukulaiselta joten enpä voi pahemmin ohjekirjaa tai neuvvoja häneltä enää kysyä..?

Dvd-soittimessa on takana yleensä kaksi scart-porttia.
        toisen pistät telkkariin (sen missä lukee TV), ja siihen toiseen missä lukee EXT2, pistät pleikkarin scartin kiinni.
        Kuulostaa oudolta pistää pleikka dvd-soittimeen, mutta kyllä se toimii: kuva tulee silti telkkariin ja nyt dvd-soitin pystyy tallentamaan sitä.
        Sitten laitat AV1-kanavalle, koska DVD-soittimesi käyttää sitä. Sitten painat kaukosäätimestä source-nappia ja selaat siitä itsellesi EXT2-kanavan näkyville. Sitten eikun vaan painat record ja se recordaa sitä mitä EXT2-portista tulee ulos eli pleikkarin kuva.

• frangröbbä

onko se edes tallentava laite,kantsii nyt se selvittää ekana

• Helpottaisi vastaamista, jos kertoisit laitteen merkin ja mallin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109