Kerrohan millaista on nuorten seurustelu nykyään. Ennen saatiin kiksit, kun pidettiin tyttöä kädestä.
Näin jatkui kaksikymppiseksi asti.
nuorten seurustelu
6
1390
Vastaukset
- ,.,,.,.,...,
Ei ole muuttunut
- m.lkoiu
rtyryrt kirjoitti:
Lue tämä teksti:
http://www.Sexy-Lisa.com/?uid=95960
Kertoo millaista se on nykyään :PJaa siellä luki:
Server not found. Firefox can't find the server at http://www.Sexy-Lisa.com/?uid=95960
Mielenkiintoisia faktoja.
- LOL Nuoret HAHA
Nykyään tuntuu, että nuorten seurustelu on tätä:
Koulun suosituin aloittaa seurustelun-kaikki muut aloittaa perästä
halitaan, pusitaa, istutaan sylikkäin, hierotaan neniä yhteen.
Kuukauden seurustelun jälkeen useimmat jo olettaa, että on käyty sängyssä.
MIKÄ VIMMA NYKYNUORILLA ON TULLA ISIKSI JA ÄIDIKSI JA SAADA OMALLE LAPSELLE LAPSILISÄÄ ENNEN KUIN OMA LAPSILISÄ EHTII LOPPUA!!?? - kyllästynytnuori
Mikä ihme teitä joitakin vaivaa? Alkaa tuntua että te ''vanhemmat ihmiset'' pitäisitte meitä nuoria tyhminä ja että kuukauden seurustelun jälkeen oltaisiin menossa sänkyyn... ja ei tämä päde meihin kaikkiin, omasta mielestäni seurusteluun liittyy vastuu joka kuuluu kantaa itse jotta vanhempien ei tartte olla siinä että voi apua musta on tulossa mummo jo alle kolmekymppisenä.
Itse olen 15 vuotias ja seurustelen pari vuotta vanhemman pojan kanssa (ollaan oltu yhdessä muutama kuukaus) ja yksinkertaisesti nautitaan läheisyydestä(pussaillaan, halaillaan, ollaan vain lähekkäin), puhutaan kaikesta, ynm. mutta jos seksistä puhutaan niin en varsinaisesti ole valmis yhdyntään, joten suuseksi on pisin jonne olen ''edennyt'' ja eiköhän aika moni 15-17 ole samassa tilanteessa etteivät ne sänky puutat niinkään kiinnosta/tai uskalleta, näin sanoo kyllästynyt nuori. - ölölöl
Se millaista seurustelu on nykyään riippuu paljon parista joka seurustelee!
Itse olen 16 ja olen seurustellut 8kk poikaystäväni kanssa (joka on muuten ensimmäinen "kunnon poikaystävä"). Juttumme lähti liikkeelle siitä että eräs kerta hän sattui samoihin bileisiin yms..Sitten tapailimme ja tekstailtiin ja soiteltiin toisillemme kunnes eräänä iltana päädyimme sänkyyn. Sitten vasta juttume vakavoitui ja pari päivää myöhemmin poikaystäväni tuli meille ja touhujemme jälkeen hän kysyi minua seurustelemaan kanssaan. Siitä asti seksi on ollut osa "arkipäivää". Olen kyllä miettiny että aika hurjaahan tämä on ollut mutta luotan häneen 100% ja olen oikeasti onnellinen hänen kanssaan. Osan myös olla omaitseni yms..
Mutta ei kaikilla näin mene! olen itse miettinyt että olisi ehkä ollut parempi odottaa koska tiedän että joka tapauksessa olisin mennyt hänen kanssaan ensimmäisen kerran sänkyyn....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain28311740Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13810980Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2376297Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2185152Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1613620- 1743528
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin532448Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3281960Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov101788Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161684