Huono kuuluvuus

volvo.v40

Terve, kuvittelenko mutta onko Samsungeissa huonompi kuuluvuus yleisesti ottaen kuin Nokioissa?
Minulla on Samsung Omnia II jossa on mielestäni paljon huonompi kuuluvuus kuin edellisessä puhelimessani Nokia N73:sessa.
Joskus palkit häviää jopa kokonaan ja puhelimeen ei saa yhteyttä.

7

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän löytyy hyvä apuri joka etsii sinun asuntoosi parhaimman mahdollisen mobiiliverkon telemastojen perusteella, eli saat vain toimivan operaattorin pienellä maksulla :) Tulee halvemmaksi kuin ostaa jokaisen operaattorin (Telia, Elisa tai DNA) prepaid ja kokeilla: https://mobiiliverkko.fi/

• Anonyymi

Sama ongelma.

Nokian 3G-puhelimella oli aina täydet palkit kuuluvuudessa ja akun virta kesti monta päivää. Nyt 4G-Samsungilla heiluu ainaa siinä 2:den palkin tienoilla ja virran prosentit laskee silmissä. Onko vika laitteessa vai palveluntarjoajassa?

:o

• Anonyymi

4G verkkoja on monenlaisia. Puhelin voi olla lukittuna siihe nopeampaan joka ei aina ole se vahvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4G verkkoja on monenlaisia. Puhelin voi olla lukittuna siihe nopeampaan joka ei aina ole se vahvin

Meikä ei ainakaan tarvitse sitä täyttä nopeutta, vaan enemmän arvostan hyvää kuuluvuutta, luotettavuutta, koska siinä samalla tulisi paljon pienempi virrankulutus ja varmuus siitä, että ihmiset tavoittaa minut. Toki sen ymmärrän, että 4G-puhelin appeineen vie paljon enemmän virtaa kuin 3G-puhelin.

Se tosin oli outoa, kun olin kaukana kotoa, niin kerrankin näin täydet palkit! Ehdotuksia toki otetaan vastaan, eli ilmeisesti operaattori tulisi valita asuinpaikkakuntansa perusteella? :o

En ole AP.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meikä ei ainakaan tarvitse sitä täyttä nopeutta, vaan enemmän arvostan hyvää kuuluvuutta, luotettavuutta, koska siinä samalla tulisi paljon pienempi virrankulutus ja varmuus siitä, että ihmiset tavoittaa minut. Toki sen ymmärrän, että 4G-puhelin appeineen vie paljon enemmän virtaa kuin 3G-puhelin.

Se tosin oli outoa, kun olin kaukana kotoa, niin kerrankin näin täydet palkit! Ehdotuksia toki otetaan vastaan, eli ilmeisesti operaattori tulisi valita asuinpaikkakuntansa perusteella? :o

En ole AP.

Puhelimen uudelleenkäynnistys tai pikainen lentokonetilassa käyttäminen saattaa joissakin tilanteissa auttaa kun laite käynnistyessään / normaalitilaan palatessaan joutuu muodostamaan uudelleen yhteyden tukiasemaan.

• Anonyymi

Näytön palkit eivät ole mitenkään erityisen luotettava tai vertailukelpoinen mittari kentän voimakkuudelle.
      https://www.iltalehti.fi/digi/a/2015091020326326

Ja 2G- sekä 3G-kentät läpäisevät lähetystaajuudestaan johtuen yleisesti paremmin esteitä kuten seiniä ja nykyaikaisia energiatehokkaita ikkunoita kuin uudemmat lyhytaaltoiset 4G- ja 5G-kentät.

Yleisesti tunnettua on myös se, että älypuhelimet monine eri toimintoineen kuluttavat huomattavasti enemmän virtaa kuin peruspuhelimet, joten niitä pitää siksi useammin ladata.

• Anonyymi

Enpä tullut ajatelleeksi! Sehän on äänen kanssa just sama homma, että matalat bassot läpäisee koko naapuroston, mutta korkeat äänet ei niinkään läheskään.

:o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe