Huono kuuluvuus

volvo.v40

Terve, kuvittelenko mutta onko Samsungeissa huonompi kuuluvuus yleisesti ottaen kuin Nokioissa?
Minulla on Samsung Omnia II jossa on mielestäni paljon huonompi kuuluvuus kuin edellisessä puhelimessani Nokia N73:sessa.
Joskus palkit häviää jopa kokonaan ja puhelimeen ei saa yhteyttä.

7

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän löytyy hyvä apuri joka etsii sinun asuntoosi parhaimman mahdollisen mobiiliverkon telemastojen perusteella, eli saat vain toimivan operaattorin pienellä maksulla :) Tulee halvemmaksi kuin ostaa jokaisen operaattorin (Telia, Elisa tai DNA) prepaid ja kokeilla: https://mobiiliverkko.fi/

• Anonyymi

Sama ongelma.

Nokian 3G-puhelimella oli aina täydet palkit kuuluvuudessa ja akun virta kesti monta päivää. Nyt 4G-Samsungilla heiluu ainaa siinä 2:den palkin tienoilla ja virran prosentit laskee silmissä. Onko vika laitteessa vai palveluntarjoajassa?

:o

• Anonyymi

4G verkkoja on monenlaisia. Puhelin voi olla lukittuna siihe nopeampaan joka ei aina ole se vahvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4G verkkoja on monenlaisia. Puhelin voi olla lukittuna siihe nopeampaan joka ei aina ole se vahvin

Meikä ei ainakaan tarvitse sitä täyttä nopeutta, vaan enemmän arvostan hyvää kuuluvuutta, luotettavuutta, koska siinä samalla tulisi paljon pienempi virrankulutus ja varmuus siitä, että ihmiset tavoittaa minut. Toki sen ymmärrän, että 4G-puhelin appeineen vie paljon enemmän virtaa kuin 3G-puhelin.

Se tosin oli outoa, kun olin kaukana kotoa, niin kerrankin näin täydet palkit! Ehdotuksia toki otetaan vastaan, eli ilmeisesti operaattori tulisi valita asuinpaikkakuntansa perusteella? :o

En ole AP.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meikä ei ainakaan tarvitse sitä täyttä nopeutta, vaan enemmän arvostan hyvää kuuluvuutta, luotettavuutta, koska siinä samalla tulisi paljon pienempi virrankulutus ja varmuus siitä, että ihmiset tavoittaa minut. Toki sen ymmärrän, että 4G-puhelin appeineen vie paljon enemmän virtaa kuin 3G-puhelin.

Se tosin oli outoa, kun olin kaukana kotoa, niin kerrankin näin täydet palkit! Ehdotuksia toki otetaan vastaan, eli ilmeisesti operaattori tulisi valita asuinpaikkakuntansa perusteella? :o

En ole AP.

Puhelimen uudelleenkäynnistys tai pikainen lentokonetilassa käyttäminen saattaa joissakin tilanteissa auttaa kun laite käynnistyessään / normaalitilaan palatessaan joutuu muodostamaan uudelleen yhteyden tukiasemaan.

• Anonyymi

Näytön palkit eivät ole mitenkään erityisen luotettava tai vertailukelpoinen mittari kentän voimakkuudelle.
      https://www.iltalehti.fi/digi/a/2015091020326326

Ja 2G- sekä 3G-kentät läpäisevät lähetystaajuudestaan johtuen yleisesti paremmin esteitä kuten seiniä ja nykyaikaisia energiatehokkaita ikkunoita kuin uudemmat lyhytaaltoiset 4G- ja 5G-kentät.

Yleisesti tunnettua on myös se, että älypuhelimet monine eri toimintoineen kuluttavat huomattavasti enemmän virtaa kuin peruspuhelimet, joten niitä pitää siksi useammin ladata.

• Anonyymi

Enpä tullut ajatelleeksi! Sehän on äänen kanssa just sama homma, että matalat bassot läpäisee koko naapuroston, mutta korkeat äänet ei niinkään läheskään.

:o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1829
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1369
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      955
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      947
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      51
      876
    Aihe