Jo hätä on kädessä, ruikuttaa Forsgård,
fenno är paha, vi fordrar nu ju mera vård.
Sitä mukaa pahenee, svekojen uikutus,
kohta on työnä, se fennojen muilutus.
Ruotsalaissuomessa syntyy yhä verkkoja,
kuin sieniä sateella, on apuna Erkkoja!
Uusin niistä, lie tuo erikoinen Magma,
mihin urho koskee, tulee vain smegma.
Helsinki osa, on sitä Ruotsalaissuomea,
pratar Nils Erik, eikä räpyttele ees luomea.
Ei historiaa tunne, vain heille on uusimaa,
vanha fennon on kontu, se tarkoittaa himaa!
Joko YLE on SVT?
HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
Olen allerginen Närpiön tomaateille.
Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa
Smegma
magma=smegma
1
496
Vastaukset
- Niin_noI
Det e hättäää ruotsilla
Joko YLE on SVT?
HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
Olen allerginen Närpiön tomaateille.
Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm69732J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 104645
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18498