Jo hätä on kädessä, ruikuttaa Forsgård,
fenno är paha, vi fordrar nu ju mera vård.
Sitä mukaa pahenee, svekojen uikutus,
kohta on työnä, se fennojen muilutus.
Ruotsalaissuomessa syntyy yhä verkkoja,
kuin sieniä sateella, on apuna Erkkoja!
Uusin niistä, lie tuo erikoinen Magma,
mihin urho koskee, tulee vain smegma.
Helsinki osa, on sitä Ruotsalaissuomea,
pratar Nils Erik, eikä räpyttele ees luomea.
Ei historiaa tunne, vain heille on uusimaa,
vanha fennon on kontu, se tarkoittaa himaa!
Joko YLE on SVT?
HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
Olen allerginen Närpiön tomaateille.
Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa
Smegma
magma=smegma
1
496
Vastaukset
- Niin_noI
Det e hättäää ruotsilla
Joko YLE on SVT?
HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
Olen allerginen Närpiön tomaateille.
Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486