Kokemuksia? Miten pitää puhtaana? Onko kätevä? Voiko pitää yöllä? Miten on saanut paikalleen ja miten siellä pysyy? Mites jumpat yms pysyykö paikallaan?
Ja mistä minä sen koon tiedän, kovasti nuo mittoja antavat sivuillaan, mutta enhän minä nyt värkkini millejä tiijä :) pitääkö tässä nyt ottaa mitta kauniiseen käteen? Olen siis 2 kertaa synnyttänyt ja alapää varmasti parhaat päivänsä nähneet ;)
kuukuppi?
5
636
Vastaukset
- tyyt.käyttäjä
enemmän infoa:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3654 - käyttäjä tyytyväinen
mulla on ollut vuosia divan kuukuppi, nt tarttis vissiin ostaa varuiksi se synnyttäneiden isompi (?) malli, lapsi siis on muutaman kuukauden vasta. mutta on hyvä, voi käyttää aina, vessassa kun käy niin voi tyhjentää ja huuhtasta. lopuksi tai aluksi voi keittää. tosin tunsin kun oli täynnä, mutta muuten ei tunne lainkaan. itse leikkasin sen tapin kokonaan pois. sanovat että on myös hyvää treeniä. kuukuppikunta-sivuilta löytyy kans lisätietoa (jotkut ovat aiheesta niin paljon innostuneet että on tuollaisia sivustojakin..) mutta on kyllä mahtava peli!
- jepsistäjeekylvain
Ihan paras kuukautissuoja! Pysyy hyvin paikoillaan, eikä tartte joka vessakäynnillä huolehtia! Voi käyttää öin ja päivin.
Kun ite ostin vaihtoehtoina oli pienempi nuorillle synnyttämättömille naisille ja suurempi synnyttäneille. Ei tarttenu siis kokoo miettiä. ;) Nyt noita näyttäis olevan olevan koot s, m ja l.
Aluks oli hankala asettaa ja etenkin ottaa pois, mut ei paniikkia! Kyllä se sieltä ulos tulee.. ja nopeasti oppi käyttämään!- jepsistäjeekylvain
http://kuukuppi.fi/kuukautissuojat/kuukupit-laaketiet-silikonia/lunette-kuukautiskuppi-koko-2-isompi.html
Suosittelen! - OnnellinenKupittelij
jepsistäjeekylvain kirjoitti:
http://kuukuppi.fi/kuukautissuojat/kuukupit-laaketiet-silikonia/lunette-kuukautiskuppi-koko-2-isompi.html
Suosittelen!Kuukuppi on kyllä maailman parhaita keksintöjä! En luovu tuosta kapineesta enää ikinä.
Paikoilleen laitto oli yllättävän helppoa, pari kertaa kokeilin ennen menkkoja. Pysyy paikoillaan alipaineen avulla, joten kun se on kunnolla laitettu niin ei pitäisi valua. Yön aikana saattaa "kiipeillä" ylös päin.
Pysyy puhtaana pesemällä ja keittämällä, eli joka tyhjennyksen yhteydessä (tai vähintään 2krt/vrk) peset vedellä ja mahdollisesti hajusteettomalla saippualla ja aina kuukautisten välissä keität.
Mulla on Lunetten isompi kuppi käytössä, lähinnä hieman isomman tilavuuden takia ostin sen. Melkein uskaltaisin sanoa että osta enemmin isompi koko, kun olet synnyttänytkin, näin valmistajatkin suosittelevat. Useimmilla kupeilla on palautusoikeus, eli jos sen käyttö ei oikeasti suju tai on väärää kokoa niin sen voi palauttaa sitten.
www.kuukuppikunta.net Saat paljon lisätietoa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029