sota tulisi Suomeen tai Suomalaisia pitäisi laittaa sotaan avuksi muuta maata puolustamaan
niin mun ei tarvitse lähteä koska KUKA HULLU NYT HALUAISI TULLA TAPETUKSI??????
Minä olen älykäs koska kieltäydyin Armeijasta koska jos
10
761
Vastaukset
Kieltäytyy syömä-aseistakin.
- drgthdrhty
jos sota tulee Suomeen niin ensimmäisenä laitetaan armeijan käymättömät polkemaan miinoja kun niille ei ole muuta käyttöä
- juha822222
mutta en menisi siltikääm sotaan
- Rautaa rajalle
idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.
- Eijom
(" idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.")
Näinhän tapahtui Lapissa, paitsi että asialla olivat Saksalaiset, vaimojen lisäksi menivät myöskin tyttäret! - juha82222
äly hoi
eikä kaikkialla ympäri Suomea ollut sotaa silloin kun Venäjä ja Suomi sotivat. - 11
Eijom kirjoitti:
(" idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.")
Näinhän tapahtui Lapissa, paitsi että asialla olivat Saksalaiset, vaimojen lisäksi menivät myöskin tyttäret!ja saunatkin polttivat...
- Älykkäämpi
Ei siellä välttämättä tapetuksi joudu jos osaa pitää pyssyä oikein päin.
Mietityttää kyllä vähän että mitä vitsiä tuossa oli mutta kyllä toisaalta hyvät naurut sain... - LaitVaihtelevat
Jos katsot historiaa, sodissa on valitettavasti tapatettu ikäpolvianuoriinkin asti (esim. 13-14v). Luuletko oikeasti, ettei valtio voisi pakottaa kansalaisiaan miten tahansa. AInakin historiassa niin on aina tapahtunut. Toisin sanoen, jos ei olisi käynyt armeijaa, saattaisi joutua 'pikakoulutetuksi', johonkin pskatehtävään tai joutua johonkin 'rangaistuspataljoonaan' tyyliin "Tuo kukkula vallatkaa (vaikka siellä on konekivääri ja ympäristö aukeaa)!", joissakin valtioissa vähän noin on saattanut käydä myös ilman, että on saanut edes tuliasettakaan. Taustalla aseistautuneen poliittisen upseerin ampuessa niskaan/selkään, ellei mene.
Sota on sotaa ja sodan lait ovat silloin. Rauha on rauhaa ja tietyllä erilaisella tavalla julmaa esim. portsarit voivat tehdä laittomia 'taistelukaasuhyökkäyksiä', mitkä olisivat sota-aikana hirmuinen sotarikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655350Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti832668- 2702484
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362389Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191834Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2311561Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai541171- 881095
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131093- 901086