sota tulisi Suomeen tai Suomalaisia pitäisi laittaa sotaan avuksi muuta maata puolustamaan
niin mun ei tarvitse lähteä koska KUKA HULLU NYT HALUAISI TULLA TAPETUKSI??????
Minä olen älykäs koska kieltäydyin Armeijasta koska jos
10
728
Vastaukset
Kieltäytyy syömä-aseistakin.
- drgthdrhty
jos sota tulee Suomeen niin ensimmäisenä laitetaan armeijan käymättömät polkemaan miinoja kun niille ei ole muuta käyttöä
- juha822222
mutta en menisi siltikääm sotaan
- Rautaa rajalle
idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.
- Eijom
(" idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.")
Näinhän tapahtui Lapissa, paitsi että asialla olivat Saksalaiset, vaimojen lisäksi menivät myöskin tyttäret! - juha82222
äly hoi
eikä kaikkialla ympäri Suomea ollut sotaa silloin kun Venäjä ja Suomi sotivat. - 11
Eijom kirjoitti:
(" idästä tulee "veli venäläinen", joka raiskaa vaimosi, polttaa kotisi ja tappaa sinut saunan takana.")
Näinhän tapahtui Lapissa, paitsi että asialla olivat Saksalaiset, vaimojen lisäksi menivät myöskin tyttäret!ja saunatkin polttivat...
- Älykkäämpi
Ei siellä välttämättä tapetuksi joudu jos osaa pitää pyssyä oikein päin.
Mietityttää kyllä vähän että mitä vitsiä tuossa oli mutta kyllä toisaalta hyvät naurut sain... - LaitVaihtelevat
Jos katsot historiaa, sodissa on valitettavasti tapatettu ikäpolvianuoriinkin asti (esim. 13-14v). Luuletko oikeasti, ettei valtio voisi pakottaa kansalaisiaan miten tahansa. AInakin historiassa niin on aina tapahtunut. Toisin sanoen, jos ei olisi käynyt armeijaa, saattaisi joutua 'pikakoulutetuksi', johonkin pskatehtävään tai joutua johonkin 'rangaistuspataljoonaan' tyyliin "Tuo kukkula vallatkaa (vaikka siellä on konekivääri ja ympäristö aukeaa)!", joissakin valtioissa vähän noin on saattanut käydä myös ilman, että on saanut edes tuliasettakaan. Taustalla aseistautuneen poliittisen upseerin ampuessa niskaan/selkään, ellei mene.
Sota on sotaa ja sodan lait ovat silloin. Rauha on rauhaa ja tietyllä erilaisella tavalla julmaa esim. portsarit voivat tehdä laittomia 'taistelukaasuhyökkäyksiä', mitkä olisivat sota-aikana hirmuinen sotarikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959