eli mikäköhän on derbin vaihteissa kun on niin pirusti välivapaita....
Itellä on ollut jo kolme rabasan moottorillista mopoa ja niissä kahdessa entisessä ei tullut kertaakaan välivapaata vastaan..
Tossa nykysessä derbi xtreme 07 on keskimäärin 1 välivapaa per kiihdytys. Ei aina. Joskus ei tule mutta ainakin joka toisella kiihdytyksellä tulee välivapaa..
Ja ihan laatu laatikko öljyjä oon käyttänyt. Derbin merkkiliikkeestä ostettua Petronas puol-synteettistä espanjalaista vaihteistoöljyä.
Dööbin vaihteet
3
2308
Vastaukset 3
- nii se vaan on
sun terpin loota on paskana olit vammanen kun ostit paskan mopon
- vari
Kytkin on aikas tarkka öljyistään. Sinne tulee laittaa juuri sitä öljyä tai ominaisuuksiltaan täysin vastaavaa mitä valmistaja suosittelee. Yleisin virhe on laittaa öljyjä missä on mukana kitkanpoiston lisäaineita tai liian paksua öljyä täten aiheuttaen kytkimen luistamista. Liian ohuet öljyt aiheuttaa sen ettei kytkin irroita. Sinun tapauksessa mikäli vika olisi kytkimessa niin sinulla on liian ohuet öljyt. Kytkin voi olla väärin säädettykkin joten kannattaa tarkistaa.
Kytkin kun ei irroitta kunnolla niin luonnollisesti vaihde ei mene päälle helposti vaan tipahtaa usein vapaalle. Muut viat kaipaavatkin sitten purkamista. No se on terpi. Osta susuki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.902795Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442323Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391123- 36981
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153849Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76652 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk42593- 36561
- 21555