olisin kiinnostunut hyvistä runoblogeista, mutta tuntuu olevan vähän vaikee löytää hyviä. Mitä seuraatte tai ootte lukenu, mitä päivitetään ja missä on mielenkiintoisia juttuja ja puhuttelevia aiheita?
runoblogit
28
934
Vastaukset
- PETE Q
http://paivanruno.blogspot.com/
tällaista kirjoittelen. En tiedä vastaako tämä käsitystäsi hyvästä.. - yx- lukija
---- ihania, kuin kaikuja sielustani -----
- Riittävän hyvä
Tällaista olisi myös tarjolla, tykkä tai ei tykkää =)
http://riittavanhyva.blogspot.com/ - jerppuli13
Omasta blogistani löytyy runojakin kaikkien muiden kirjoitelmien lisäksi:
http://jerppuli.blogspot.com - Aaapo
En ole runoblogeihin yleensä hirveästi perehtynyt, mutta ihan hyvääkin settiä noissa oli.
- Kipinä ja ruoste
Kipinä ja ruoste -blogi löytyy osoitteesta http://www.kjr.fi/
- sakari_saari
http://sakarisaari.blogspot.com/search/label/runo kerta muutkin promoaa ni minäkin sitten. tarkotus ois tonne noita runojakin lisää kirjoitella.
- oh
www.sanakieli.blogspot.com elämästä, vähän raakojakin, realismia
- VeijoVeijoVeijo
Kiits kaikki - hyvää settiä. Löytyykö vielä muita?
- rosa-m
Kun kerran joku kysyy (vaikka aloitus onkin jo vähän vanha) runoblogia, niin täräytänpä omani siinä toivossa, että joku niitä lukisi ja etenkin arvostelisi. Blogi se ei ole mutta usein päivitettävät kotisivut varmaan ajavat saman asian:
http://melin.nettisivu.org/runoja/ - Hilda_
Ihania. Mukava, että runoilu kiinnostaa vielä mykyäänkin ihmisiä.
- VeijoVeijoVeijo
Vieläkö löytyy blogeja, ihmiset?
- Ollon Askelmin
Itseltäni löytyy nuoriblogin alku. Runoja löytyy melkein joka postauksesta ja uskon blogini tulevaisuudessakin olevan runo painotteinen.
http://askelmin.blogspot.com/ - x
Täältä löytyy yli 400 tekstiä:
http://kulkijayossa.blogspot.com/ - Heskaliini
Oma Pirtelöä ja pohjasakkaa -runoblogini löytyy osoitteesta http://ajatustenarkku.blogspot.com/
Tervetuloa tutustumaan! :) - Lukijaheppu
Kiitos, kaikki.
- P.A.
Meikäläisen riipustuksia saapi lukea täältä:
http://runokoju.blogspot.fi/
Jos vaivauduit lukemaan, niin annahan palautetta sinne myös, kiitos! - xxxxx
Linkkaan tähän oman blogini, johon olen koostanut parhaita
tekstejäni vuosien 2007-2012 väliltä, toki uuttakin tuotantoa löytyy :)
http://normaaliudennautinnot.wordpress.com/Normaaliuden nautinnot. Suorastaan hekumallinen sanapari. Lueskelin runojasi yön ratoksi ja yllätyin positiivisesti. Isket asiaan. Mojovaa jatkoa.
- ja lisäää
http://kokonaisuus.omasivu.fi/
Runojani ja jatkossa tulee varmasti ajatuksenjuoksua ja turhanpäiväistä pohdintaa :)- lootarunoilija
..aarrerunot..mahtavia tulkitsijoita täynnä..
- seinäruusutarhuri
http://seinaruusutarha.blogspot.fi/
oma väkermäsikermäni, höpönlöpöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592