Kysyisin neuvoa kaiuttimen pinnan korjaukseen. Muutamasssa kohdassa on tullut naarmuja, jotka eivät kyllä ole mitään syviä. Pintamateriaali on puuviilu ja siinä päällä lakkaus (mattapinta). Saisiko jollain aineella esim. käsiteltyä naarmukohtia, kun ei viitsi käsitellä koko kaiutinta uudelleen.
Kaiuttimen korjaus
3
1026
Vastaukset
- Verhoilija ss
Minä olen käsitellyt kuluneet antiikkihuonekalujen kolhut spriipetsillä, joka häivyttää vaaleat kulumakohdat.
Tarvittaessa voi spriipetsin päälle sutaista vielä lakkaakin joka korostaa kiiltoa!
http://www.fasetti.fi/tuote/805/56/Kunnostus- ja pintakäsittelytarvikkeet/Petsit/B0501 Spriipetsi TUMMA PÄHKINÄ - kö.hjn b öknhj öknj
Suurella työllä ja hyvilllä aineilla voi saada jopa hyvänkin. Miettisin kyllä itse ensin, onko ne kajarit jotain oikeinkin arvokkaat ja erityisen high-end tavaraa, vaiko vain jotkin paketti kajarit. Meinaan vaan, mun mielestä kajarit on musiikin kuuntelemista varten ja ääni ratkaisee. Tässä katoin just, olen kesämökillä. Mulla on täällä ikivanhat, mutta hyvät Tandbergin kajarit, joissa viilupinta. Näkyi niissä jälkiä olevan, ei vaikuta toimivuuteen tai ääneen mitenkään. Oletko ikinä katellut pändien päklaineja tai pa:ta`Ne on ammativehkeitä, mutta ei ne ulkonäöllä koreile aina.
Vinkkiä. Hio kajarin pohjasta tai takaata viilua, sekoita sitä johonkin liimaan tahnaksi ja täytä sillä naarmut. Pikaliimakin käy, jokin eri keeper on hyvä. Tärkeinta, vain naarmuihin massaa, onnistuu lastalla ja pitää nopeasti poistaa naarmujen ulkopuolelle mennyt töhnä. Sitten vaikkapa vahaa pintaan. Tolleen fiksaillut joitain huonekaluja ja vaikkapa keittiön naarmuuntuneita tasoja. Siis samaa materiaalia olevaa puupölyä liiman kanssa tahnaksi jne.. - korjaan
Kiitos paljon neuvoista vastanneille! Yritän laittaa kaiuttimen kuntoon mahdollisimman pian.
On kyllä totta ettei ne naarmut vaikuta ääneen, eikä itseäni haittaa muuten, mutta pitäisi myydä pois jossain vaiheessa nuo ja siksi haluan ne kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746439- 1455957
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4963793Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222240- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081399- 741235
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja119994Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980