Kappaleiden nimet tasoa Waka waka. Loca loca ja seuraavaksi varmastikin Heko heko.
oisko mielikuvituksen puutetta
6
2196
Vastaukset
- Lo Que Mas
Et vain ymmärrä kieliä, Loca on espanjaa ja tarkoittaa hullua, Waka Waka on jotakin afrikkalaista kieltä, ja tarkoittaa tee se, tee se.
Näillä sinkkubiiseillä, joiden on tarkotus menestyä radiossa, täytyy olla muistettavat ja helpot nimet, ja Loca sekä Waka Waka on ihan täydellisiä sinkkubiisin nimiä.
Muut levyjen kappaleet ovat hieman syvällisemmin nimettyjä, eivätkä välttämättä niin lyhyitä nimiä.Ja lisäksi Shakiralla on kammotava ääni. Ratio menee kiinni tässäkin tapauksessa, jos sen nyt jostain kumman syystä joku on erehtynyt päälle panemaan.
- voi pitää suunsa kii
Zip1 kirjoitti:
Ja lisäksi Shakiralla on kammotava ääni. Ratio menee kiinni tässäkin tapauksessa, jos sen nyt jostain kumman syystä joku on erehtynyt päälle panemaan.
Musiikkihan on mielipideasia, ja jokainen saa valita itse, mitä kuuntelee.
Mä ainakin tykkään kuunnella Shakiran kaunista ja uniikkia ääntä. - popin kuuntelija
Zip1 kirjoitti:
Ja lisäksi Shakiralla on kammotava ääni. Ratio menee kiinni tässäkin tapauksessa, jos sen nyt jostain kumman syystä joku on erehtynyt päälle panemaan.
täälläkin? Oletpa ehtiväinen.
- audrinapatridge
Miksi tulet Shakiran alueelle haukkumaan hänen kappaleidensa nimiä, kun täällä luonnollisesti pitäisi liikkua vain porukkaa, joiden mielestä Loca ja Waka Waka eivät ole tyhmiä nimiä? Järki hei herää.
- jk
voi olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193752Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101430- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041166- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104974Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74904