Kuuroille korville(ko?)

Emolaps

Tiedän nyt jo etukäteen että tämä keskustelu menee värään paikkaan, mutta kun täällä ei ole paikkaa käsipallolle?! Anyways tämä koskee kuitenkin molempia lajeja joten tämä on kyllä lukemisen arvosta. ps. oon tyttö..

Olen aina ollut yksi joukkueen urpoista joka ei koskaan saa syöttöjä kiinni, tekee tyhmiä ja itsestäänselviä virheitä jne. Olen ollut vastakkaisessa tilanteessa ja tiedän että ärsyttää jos joku koko ajan mokaa mut silti siis: Voin kertoa teille jotka olette aina olleet parhaita tai suht. hyviä jalkapallossa (ja siis minun tapauksessani käsipallossa) että se urpo todella yrittää tosissaan ja vihaa itseään ihan SAIRAASTI koska on mikä on. Se oikeesti, haluuuu saada sen syötön kiinni, ja se HALUU tehä sen maalin. ja sitten ajatellaan et: se helevetin pentu sais hyvin lopettaa ja mokata jonkun muun peliä.... Pelaan vielä tänäpäivänä, ja olen nyt 15v. Aluksi pysyin mukana kaverieiden ja harrastuksen takia, enkä välittänyt vaikka olin ihan paska. Mutta nyt jos koskaan tekisi mieli loppettaa tähän. Juu, kyllä kaikki kannustavat ja sanovat et "hei oli ihan hyvä yritys, uudestan vaan" ja ei ne koskaan sano sitä ääneen et oot paska. Mut arvatkaa kuinka kivalta tuntuu et kosk sä olit riidois yks ja puol vuotta sitten yhen aika suositun tyypin kaa joukkueest niin kaikki muut alkaa salaa vihata sua. Ja se ruokkii sitä vihaa "saakelin teini toi kans, kato nyt sitä, se sai TÄYDELLISEN syötön ja heittää ohi, SIIS HALOOOO". Voin kertoo et tuntuu pahalt jos joku tulee sulle haukkuu päin namaa, mut se ei vedä vertoja sille et sä kuulet nurkan taa kun ne sun "kaverit" jotka sä oikeesti luulit et oli sun ihan okoo frendei pähuu susta paksaa. Ei se et ne esim sanois et "vittu sillä oli rumat hiukset" vaan sellast että "ei saatanan urpo!! *matkii jtn tyhmää mitä se sano*... pälipäli.. ja sitten se otti varmaan 5 askelt ja sitten se ei saanu ees syötettyy..". Ooteko koskaan ajatelleet (siis lähinnä te jotka ootte hyviä) miten paljon teidän sanomiste vaikuttaa koska ootten niin paljon parempia jossain tietyssä lajissa kun te? Juu, kyllä mä tiien et se voi olla ihan VITUN ärsyttävää jos joku vaan on tollane .. TYHMÄ. mut mää tiien milt tuntuu... että jooo. Mä oon ihan lopettamisen partaalla. Mä tykkään käsipallosta, mä oikeesti tykään. Mutta ei tunnu kivalta ensin ollu huoleton ja luula et "hei! nä oikeesti alkaa olla taas parempii kavereit mun kaa, se jopa pyys mua sen luo koulun jälkee!" ja sitten on ollu ihan hauskaa ja sitten seisoo ihan tän tyypin takana joka on yhen muun kaa puhumass ja sä kuulet sun nimen. Sitten yks niis huomaa sut ja molemmat menee hiljaseks. TOSI JEES. Ja sää oot niin näkymätön pikkupaska pelkuri et sä vaan katot sitä ja hymyilet vähän epävarmasti. "ei ne varmaan musta puhunu, varmaan se toinen samaniminen kun mää.." ja sitten katoo nit kerran ja on sillee, oke ne puhu sittenkin MUSTA. Vitun angstilaps määkin. MUt pakko purkaa tät jonnekin. joopajoo.

Niinpä, että voisit ajatelle ens kertaa kun oot kusipää ego.

1

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • like ronaldo

      tiedän, itekkin haluisin harrastaa jalkapalloa, mutta kun mun kanssa samanikästen joukkueessa kaikki tyypit vihaa mua ja puhuu koko ajan paskaa, tuun silloin tällöin hallille potkimaan ja kaikki osottaa ja haukkuuu .. mutta pääsin sen yli ainakin vähän, kun sanoin sille pää jepelle että "vai mä oon paska? katotaanko kumpi on parempi potkimaan?" ja otettiin pieni skaba ja osoittautuikin niin että olin 100 kertaa parempi jalkapallossa kun se toinen, eipä tämän jälkeen enää ole kuulunut paskan jauhantaa päin naamaa eikä seläntakana, nykyään olen sen joukkueen paras pelaaja ja maalintekijä, ja kukaan ei uskalla aukoa, kaikki menikin hyvin kun pystyy puolustamaan itseään !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe