Pystyykö esimerkiksi spektrum dx6i:n Yhdistämään Kaikkiin mahdollisiin 6-kanavaisiin vastaanottimiin?
Vastaanottimet
4
652
Vastaukset
- sdsdd
ei pysty mutta hobbykingistä saa laadukkaan ja halvan vastarin noin 10e ja postit on noin 5 e. Ja toimii spektrumissa
- Nitroplanes.com fani
Onko kokemusta tästä hobbyking:n spektrum:n vastaanottimesta? Onko radioita joita pystyy yhdistämään kaikkiin 6-kanavaisiin vastaanottimiin tai jos ostaa radion ja erillaisen vastaan ottimen, käykö radio siihen?
- T-ope
Nitroplanes.com fani kirjoitti:
Onko kokemusta tästä hobbyking:n spektrum:n vastaanottimesta? Onko radioita joita pystyy yhdistämään kaikkiin 6-kanavaisiin vastaanottimiin tai jos ostaa radion ja erillaisen vastaan ottimen, käykö radio siihen?
Periaatteessa vois olla, mutta miksi hankkia sellainen kun yllä mainitsemallasi tullaan hyvin toimeen ja kauan. Olet ilmeisimmin hankkimassa ensimmäistä radiota ja saman tien TÄYDELLISTÄ. Ajatus tietysti hyvä, ettei aloita rimpuloista, joista ei tule kuin harmia ja harrastus loppuu ennenkuin on alkanutkaan.
Yksillä radioilla, myös yksi vastaanotin tulee toimeen. Omalla kohdalla n. 30v. Hankin toiset kun vanhemmissa ei ollut V-peräsin mahdollisuutta suoraan radiossa.
Kanavien määrässä neljä riittä lennättämiseen, mutta aina tulee jotakin mitä haluaa ohjata tai säätää lennon aikana joten pidän kuutta soveliaampana. Lennokki ja helikelpoisuus antaa tuntuvaa lisää käyttö mahdollisuuksille.
Aikanaan kun tietää ja tuntee ne oikeat mieltymyksensä voi hankkia sen omalle kohdalle täysellisen radion. Vanhan voi pistää myyntiin ellei se mene sitten perintönä eteenpäin. - Nitroplanes.com fani
T-ope kirjoitti:
Periaatteessa vois olla, mutta miksi hankkia sellainen kun yllä mainitsemallasi tullaan hyvin toimeen ja kauan. Olet ilmeisimmin hankkimassa ensimmäistä radiota ja saman tien TÄYDELLISTÄ. Ajatus tietysti hyvä, ettei aloita rimpuloista, joista ei tule kuin harmia ja harrastus loppuu ennenkuin on alkanutkaan.
Yksillä radioilla, myös yksi vastaanotin tulee toimeen. Omalla kohdalla n. 30v. Hankin toiset kun vanhemmissa ei ollut V-peräsin mahdollisuutta suoraan radiossa.
Kanavien määrässä neljä riittä lennättämiseen, mutta aina tulee jotakin mitä haluaa ohjata tai säätää lennon aikana joten pidän kuutta soveliaampana. Lennokki ja helikelpoisuus antaa tuntuvaa lisää käyttö mahdollisuuksille.
Aikanaan kun tietää ja tuntee ne oikeat mieltymyksensä voi hankkia sen omalle kohdalle täysellisen radion. Vanhan voi pistää myyntiin ellei se mene sitten perintönä eteenpäin.Kuinka paljon hintaa olisi hyvä olla laadukkaalle radiolle, onko spektrum dx6i hyvä tai onko muita vaihto- ehtoja???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483