kasvattajia?

oma kulta kotiin!

sattuisiko kukaan tietää sellaista kasvattajaa, joka ei vaadi koiran ostajalta koiran näyttelyissä käyttämistä? Haluaisin vain aktiivisen ja ihanan oman ruttuturvan kotiin halittavaksi ja lenkille kaveriksi! (:

15

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsf hnsfj

      Haittaako sinua jos kasvattaja vaatii että koira viedään muutamaan näyttelyyn, mutta jos sinun ei itse edes tarvitse viedä sitä?
      Kasvattaja vie, ja tuo, eikä sinun tarvitse murehtia mistään. Tämä on yleensä tärkeää kasvattajille, jotta tietävät minkälaisia pentuja emältä ja isältä on tullut.

      • oma kulta kotiin!

        Kyllä siihe mun panostusta ja aikaakin tarvitaan, kun joudun sitä valmistelemaan. . En halua mitään esinekoiraa!


      • oma kulta kotiin!
        oma kulta kotiin! kirjoitti:

        Kyllä siihe mun panostusta ja aikaakin tarvitaan, kun joudun sitä valmistelemaan. . En halua mitään esinekoiraa!

        Ja en kysynyt mielipidettä tästä asiasta, vaan kysyin sattuisiko joku tietää sellasta..


      • ,kdsfkndlkfn
        oma kulta kotiin! kirjoitti:

        Ja en kysynyt mielipidettä tästä asiasta, vaan kysyin sattuisiko joku tietää sellasta..

        Virosta, venäjältä ja muualtakin saa pennun, eikätarvii osallistuu mihinkään, kunhan maksaa pennun.


      • heahsrharh
        ,kdsfkndlkfn kirjoitti:

        Virosta, venäjältä ja muualtakin saa pennun, eikätarvii osallistuu mihinkään, kunhan maksaa pennun.

        Ei siihen tarvitse bokserin kohdalla minkäänlaista omaa panostusta. Ei niitä tarvitse mitenkään valmistella näyttelyyn. Kasvattaja hakee koiran ovelta ja palauttaa päivän päätteeksi.
        Eikä se tee koirasta yhtään enempää esinekoiraa kun mikään muukaan.

        Minulle juuri tällainen sopimus, kasvattaja saa viedä muutamaan näyttelyyn, hoitaa itse viemiset ja tuomiset. Minä itse vain harrastan koirani kanssa, en välitä miten pärjää näyttelyissä..

        Ottakaa ihmeessä suomalaiselta hyvältä kasvattajalta koira, älkää menkö viron pelleilyyn mukaan..


      • msdfkjheriu
        heahsrharh kirjoitti:

        Ei siihen tarvitse bokserin kohdalla minkäänlaista omaa panostusta. Ei niitä tarvitse mitenkään valmistella näyttelyyn. Kasvattaja hakee koiran ovelta ja palauttaa päivän päätteeksi.
        Eikä se tee koirasta yhtään enempää esinekoiraa kun mikään muukaan.

        Minulle juuri tällainen sopimus, kasvattaja saa viedä muutamaan näyttelyyn, hoitaa itse viemiset ja tuomiset. Minä itse vain harrastan koirani kanssa, en välitä miten pärjää näyttelyissä..

        Ottakaa ihmeessä suomalaiselta hyvältä kasvattajalta koira, älkää menkö viron pelleilyyn mukaan..

        Kyllä Virosta ja Venäjältä saa laadukkaampia boksereita kuin Suomesta. Saa myös typistettyjä.


      • ei-näyttelyimmeinen
        msdfkjheriu kirjoitti:

        Kyllä Virosta ja Venäjältä saa laadukkaampia boksereita kuin Suomesta. Saa myös typistettyjä.

        Jos naapurimaista ottaa niin kannattaa tutkia tarkkaan koirat ja kasvattajat.Siellä eivät ole mitenkään laadukkaampia kuin täälläkään.Suomessa sentään terveystutkimukset ovat rehellisiä.Eikä kaikki kasvattajat juokse jatkuvasti näyttelyissä,kannattaa soitella ja kysellä heiltä.Tosin jos koira käy esim,kerran näytteyssä niin se tuskin siitä pilalle menee.On kuitenkin hyvä saada siitä virallinen arvostelu ksvattajaa varten.


      • iminute

        Kyllä se varmaan olisi ihanne tapaus että käydään arvioittamassa koiraa ja onhan se pennun ostajastakin mukava käydä näyttelyissä ja kokeissa. Itse olen kuitenkin sitä mieltä että toivomuksen asiasta pennun ostajalle voi esittää, mutta on kohtuutonta vaatia että ostajaa velvoitetaan näin toimimaan, koska jos hän on maksanut pennusta omasta mielestään kovan hinnan, hän ei sitä mielellään anna edes kasvattajan kuljeteltavaksi paikasta paikkaan koska niilläkin reissuilla on omat vaaransa, taudit ja varkaustapaukset samoin pienet yhteen otot, on turha sanoa että harvoin sattuu tälläistä, satuu kuitenkin ja siitä juuri pennun omistaja haluaa varmistua, kun koira on kotona niin ei tarvitse miettiä että mitähän kommelluksia siellä voi tapahtua. Yleensä koira leimautuu uudessa perheessä joskus vain yhteen henkilöön joten se voi olla koiralle myös shokki lähteä niin sanotun vieraan matkaan. Kerran sattui sellainen tapaus, rouva meni ulkomaille ja kun palasi matkalta mies meni lentokentälle vastaan, mutta koira ei päästänytkään rouvaa elikä emäntäänsä edes samaan autoon, joten rouvan täytyi tulla taksilla kotiin.


    • Bokseri

      Bokseri yhdistyksen sivulta kasvattajien kohdalta löydät sellaisen kuin VAA`AS kennelin!! SUOSITTELEN SUURELLA SYDÄMMELLÄ!!! Sieltä löytyisi oma ruttuturpa, erittäin aktiivinen ja ei tarvita näyttelyitä! Soita suoraan Timo Kokolle ja kerro että haluat aktiivisen perheen jäsenen itsellesi!! Toivon sinulle paljon onnea! itse en myöskään pidä näyttelyistä vaan omatoimisesta toiminnasta ja tässä sitä nyt sohvalla notkotan rätti väsyneen bokserin kanssa sylikkäin

      • oma pää

        Mulla on tulossa Venäjältä typistetty pentu. Ei tarvii miettii, lahtaanko kokeisiin tai näyttelyyn.


      • aitua

        Tolta kenneliltä ei kenenkään kannata hankkia mitään. Pentujen luonteet ovat surkeita..


      • ihana reksun om
        aitua kirjoitti:

        Tolta kenneliltä ei kenenkään kannata hankkia mitään. Pentujen luonteet ovat surkeita..

        Monenkohan koiran perusteella voi arvioida esimerkiksi koko kennelin koiria?Kannattaa muistaa,että se kasvatus tekee aika paljon.Hyväkin koira menee pilalle väärissä käsissä.Sitten on kasvattajia joiden mielestä on hienoa että pennut on aggressisivia eikä käy lapsiperheeseen..ei sekään ole ihan bokserin tapaista.Koiran ostaja määrää sen,viekö koiraa näyttelyyn, ei kasvattaja.Kaksilla sivuilla löytyy ihan hyviä kasvattajia ja niille kannattaa soitella ja mennä käymään ja tutustumaan


      • I
        aitua kirjoitti:

        Tolta kenneliltä ei kenenkään kannata hankkia mitään. Pentujen luonteet ovat surkeita..

        Tee joku onnelliseksi, huolehdi vain omista asioistasi!


      • I
        aitua kirjoitti:

        Tolta kenneliltä ei kenenkään kannata hankkia mitään. Pentujen luonteet ovat surkeita..

        Tee joku onnelliseksi, huolehdi vain omista asioistasi!


      • bsgqa
        ihana reksun om kirjoitti:

        Monenkohan koiran perusteella voi arvioida esimerkiksi koko kennelin koiria?Kannattaa muistaa,että se kasvatus tekee aika paljon.Hyväkin koira menee pilalle väärissä käsissä.Sitten on kasvattajia joiden mielestä on hienoa että pennut on aggressisivia eikä käy lapsiperheeseen..ei sekään ole ihan bokserin tapaista.Koiran ostaja määrää sen,viekö koiraa näyttelyyn, ei kasvattaja.Kaksilla sivuilla löytyy ihan hyviä kasvattajia ja niille kannattaa soitella ja mennä käymään ja tutustumaan

        bokserin luonne on bokserin luonne. siitä poikkeavat pitäisi kaikkien kasvattajien olla käyttämättä jalostukseen. näin ei kuitenkaan ole..

        jalostuksessa tulisi katsoa eniten terveyttä (ja sukusiitosta), sitten luonnetta ja seuraavaksi ulkonäköä ja käyttöominaisuuksia.,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe