nyt kaikki punnitsemaan näiden väliltä! :)
sousse VS. rhodos
9
543
Vastaukset
- Tässä ny äkkiseltään
No, ensiksikin tarkennetaan, että tarkoitat varmaan Rhodoksen kaupunkia, koska vertaat Sousseen. Tuo aina sekoittaa välillä kun Rhodos on sekä saaren että kaupungin nimi. Eli: Rhodos on eurooppalainen kaupunki, Sousse arabikulttuuria edustava. Rhodoksella pelataan euroilla, Soussessa...ööö.. oliko se dirhami vai dinaari vai mikä..en muista enkä jaksa nyt tarkistaa. Rhodoksella saat kreikkalaista ruokaa (noin yleensä, toki muutakin), Soussessa arabialainen ruokaperinne, toki vaikutteita mm Italiasta ja löytyy tietty myös muita kansainvälisiä ravintoloita. Rhodoksella pärjäät englannilla aika hyvin, Soussessa et välttämättä joka paikassa, ainakaan 'tavallisten' kansalaisten kanssa. Tunisia on muslimimaa, Rhodoksella pääosa väestä ortodokseja. Molemmissa taksihinta kannattaa varmistaa etukäteen. Molemmissa saat hyvää ruokaa, ja Soussessakin viiniä sen ruoan kanssa, muuten suhtautuminen alkoholiin vähän tiukempaa kuin Rhodoksella. Sitten se suhtautuminen yksin matkustaviin ja liikkuviin naisiin...Tunisiaan en enää lähde ilman omaa miestä.
- TuuliTuulia
Jos haluut kukkarosi varastettavaksi ja sataviiskytviis kahville kerjääjää matkusta Sousseen,mutta minä ehdotan Rhodosta ;)
- Aino 37
TuuliTuulia kirjoitti:
Jos haluut kukkarosi varastettavaksi ja sataviiskytviis kahville kerjääjää matkusta Sousseen,mutta minä ehdotan Rhodosta ;)
molemmissa tultu käytyä enemmän kuin kerran,hyvät ja huonot puolensa kummassakin paikassa,itse diggaan nykyisin enemmän Rhodosta,johtuen siitä,että viimeksi oli Sousse täynnä näitä naapurimaamme typsyköitä ja mummeleita kultakäämeineen ja arvatenkin aamiasjonossa oli todellakin jonoa,niinkuin se ruoka sieltä loppuisi,patonkia,marmelaadia,kahvia,teetä riittää jokaiselle,ilman tönimistä ja etuilemista,joten tunnelma ei enää ollut sama Soussessa kuin ennen,edes kaduilla ja rannoilla,harmi,muuten niin ihastuttava paikka ;))
- ANNANPA
Aino 37 kirjoitti:
molemmissa tultu käytyä enemmän kuin kerran,hyvät ja huonot puolensa kummassakin paikassa,itse diggaan nykyisin enemmän Rhodosta,johtuen siitä,että viimeksi oli Sousse täynnä näitä naapurimaamme typsyköitä ja mummeleita kultakäämeineen ja arvatenkin aamiasjonossa oli todellakin jonoa,niinkuin se ruoka sieltä loppuisi,patonkia,marmelaadia,kahvia,teetä riittää jokaiselle,ilman tönimistä ja etuilemista,joten tunnelma ei enää ollut sama Soussessa kuin ennen,edes kaduilla ja rannoilla,harmi,muuten niin ihastuttava paikka ;))
Ehdottomasti Tunisia ja Sousse,aurinkoa,hyvää ruokaa ja paljon ihkuja poikia,jotka pyytää teetä lipittämään;))
- Dunisiaan
ANNANPA kirjoitti:
Ehdottomasti Tunisia ja Sousse,aurinkoa,hyvää ruokaa ja paljon ihkuja poikia,jotka pyytää teetä lipittämään;))
Ensimmäinen ero joka tulee mieleen on se, että Tunisia on islamilainen maa erilaisen kulttuurin kera.
Rhodos on ehkä enemmänkin massamainen bilekohde, Tunisiaan taas mennään yleensä rentoutumaan ja kiertelemään sekä käymään retkillä (yleistäen).
- Tunisiaan neljättä kertaa ensivuonna - TUNIS GIRL
Dunisiaan kirjoitti:
Ensimmäinen ero joka tulee mieleen on se, että Tunisia on islamilainen maa erilaisen kulttuurin kera.
Rhodos on ehkä enemmänkin massamainen bilekohde, Tunisiaan taas mennään yleensä rentoutumaan ja kiertelemään sekä käymään retkillä (yleistäen).
- Tunisiaan neljättä kertaa ensivuonnaKaksi aivan erilaista kohdetta,vertailu mahdotonta,mutta molempi parempi kuin makkoilla kotona,jos mania piisaa.
- Naisen asema
Dunisiaan kirjoitti:
- Tunisiaan neljättä kertaa ensivuonnaItse olen just päinvastaista mieltä, eli Tunisiaan mennään viettämään sitä perinteistä aurinkolomaa, Rodos taas tarjoaa paljon muutakin sen auringon lisäksi. Mutta minulle Rodos onkin paljon muuta kuin pelkästään se Rodoksen kaupunki, joka sekin on mielenkiintoinen. En harrasta 'bilettämistä', vaan nautin vähän erilaisista jutuista, joista yksi on kreikkalainen ruoka. Mutta kiva että Tunisiallakin on omat faninsa, eipähän olla kaikki tunkemassa samaan paikkaan. Minulle riitti yksi kerta Tunisiaa, vaikka mielenkiintoisia retkiä sielläkin tein.
- Ehdottomasti Sousse
Soussessa saa paremmin vuosikausia pesemättömänä ollutta kuppameisseliä, kun taas Rhodoksella ei valitettavasti alisteta naisia Tunisian tyyliin, eli paikalliset eivät suomitantoista piittaa. Tunisiassa menoa riittää, sillä esiaviollinen seksi on kielletty ja vääräuskoinen, paksuhko suomilortto kelpaa testipatjasta.
- Jecca
Kaunis,aurinkoinen,suht'koht' halpa,ruoka hyvää ja upeat rannat....kaikki plussaa,miinuksena tosiaan nuo jäppiset jotka "roikkuvat" kimpussa,mutta ei se mun menoa haittaa,en anna roikkua ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882