sousse VS. rhodos

1234321

nyt kaikki punnitsemaan näiden väliltä! :)

9

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä ny äkkiseltään

      No, ensiksikin tarkennetaan, että tarkoitat varmaan Rhodoksen kaupunkia, koska vertaat Sousseen. Tuo aina sekoittaa välillä kun Rhodos on sekä saaren että kaupungin nimi. Eli: Rhodos on eurooppalainen kaupunki, Sousse arabikulttuuria edustava. Rhodoksella pelataan euroilla, Soussessa...ööö.. oliko se dirhami vai dinaari vai mikä..en muista enkä jaksa nyt tarkistaa. Rhodoksella saat kreikkalaista ruokaa (noin yleensä, toki muutakin), Soussessa arabialainen ruokaperinne, toki vaikutteita mm Italiasta ja löytyy tietty myös muita kansainvälisiä ravintoloita. Rhodoksella pärjäät englannilla aika hyvin, Soussessa et välttämättä joka paikassa, ainakaan 'tavallisten' kansalaisten kanssa. Tunisia on muslimimaa, Rhodoksella pääosa väestä ortodokseja. Molemmissa taksihinta kannattaa varmistaa etukäteen. Molemmissa saat hyvää ruokaa, ja Soussessakin viiniä sen ruoan kanssa, muuten suhtautuminen alkoholiin vähän tiukempaa kuin Rhodoksella. Sitten se suhtautuminen yksin matkustaviin ja liikkuviin naisiin...Tunisiaan en enää lähde ilman omaa miestä.

      • TuuliTuulia

        Jos haluut kukkarosi varastettavaksi ja sataviiskytviis kahville kerjääjää matkusta Sousseen,mutta minä ehdotan Rhodosta ;)


      • Aino 37
        TuuliTuulia kirjoitti:

        Jos haluut kukkarosi varastettavaksi ja sataviiskytviis kahville kerjääjää matkusta Sousseen,mutta minä ehdotan Rhodosta ;)

        molemmissa tultu käytyä enemmän kuin kerran,hyvät ja huonot puolensa kummassakin paikassa,itse diggaan nykyisin enemmän Rhodosta,johtuen siitä,että viimeksi oli Sousse täynnä näitä naapurimaamme typsyköitä ja mummeleita kultakäämeineen ja arvatenkin aamiasjonossa oli todellakin jonoa,niinkuin se ruoka sieltä loppuisi,patonkia,marmelaadia,kahvia,teetä riittää jokaiselle,ilman tönimistä ja etuilemista,joten tunnelma ei enää ollut sama Soussessa kuin ennen,edes kaduilla ja rannoilla,harmi,muuten niin ihastuttava paikka ;))


      • ANNANPA
        Aino 37 kirjoitti:

        molemmissa tultu käytyä enemmän kuin kerran,hyvät ja huonot puolensa kummassakin paikassa,itse diggaan nykyisin enemmän Rhodosta,johtuen siitä,että viimeksi oli Sousse täynnä näitä naapurimaamme typsyköitä ja mummeleita kultakäämeineen ja arvatenkin aamiasjonossa oli todellakin jonoa,niinkuin se ruoka sieltä loppuisi,patonkia,marmelaadia,kahvia,teetä riittää jokaiselle,ilman tönimistä ja etuilemista,joten tunnelma ei enää ollut sama Soussessa kuin ennen,edes kaduilla ja rannoilla,harmi,muuten niin ihastuttava paikka ;))

        Ehdottomasti Tunisia ja Sousse,aurinkoa,hyvää ruokaa ja paljon ihkuja poikia,jotka pyytää teetä lipittämään;))


      • Dunisiaan
        ANNANPA kirjoitti:

        Ehdottomasti Tunisia ja Sousse,aurinkoa,hyvää ruokaa ja paljon ihkuja poikia,jotka pyytää teetä lipittämään;))

        Ensimmäinen ero joka tulee mieleen on se, että Tunisia on islamilainen maa erilaisen kulttuurin kera.
        Rhodos on ehkä enemmänkin massamainen bilekohde, Tunisiaan taas mennään yleensä rentoutumaan ja kiertelemään sekä käymään retkillä (yleistäen).

        - Tunisiaan neljättä kertaa ensivuonna


      • TUNIS GIRL
        Dunisiaan kirjoitti:

        Ensimmäinen ero joka tulee mieleen on se, että Tunisia on islamilainen maa erilaisen kulttuurin kera.
        Rhodos on ehkä enemmänkin massamainen bilekohde, Tunisiaan taas mennään yleensä rentoutumaan ja kiertelemään sekä käymään retkillä (yleistäen).

        - Tunisiaan neljättä kertaa ensivuonna

        Kaksi aivan erilaista kohdetta,vertailu mahdotonta,mutta molempi parempi kuin makkoilla kotona,jos mania piisaa.


      • Naisen asema
        Dunisiaan kirjoitti:

        Ensimmäinen ero joka tulee mieleen on se, että Tunisia on islamilainen maa erilaisen kulttuurin kera.
        Rhodos on ehkä enemmänkin massamainen bilekohde, Tunisiaan taas mennään yleensä rentoutumaan ja kiertelemään sekä käymään retkillä (yleistäen).

        - Tunisiaan neljättä kertaa ensivuonna

        Itse olen just päinvastaista mieltä, eli Tunisiaan mennään viettämään sitä perinteistä aurinkolomaa, Rodos taas tarjoaa paljon muutakin sen auringon lisäksi. Mutta minulle Rodos onkin paljon muuta kuin pelkästään se Rodoksen kaupunki, joka sekin on mielenkiintoinen. En harrasta 'bilettämistä', vaan nautin vähän erilaisista jutuista, joista yksi on kreikkalainen ruoka. Mutta kiva että Tunisiallakin on omat faninsa, eipähän olla kaikki tunkemassa samaan paikkaan. Minulle riitti yksi kerta Tunisiaa, vaikka mielenkiintoisia retkiä sielläkin tein.


    • Ehdottomasti Sousse

      Soussessa saa paremmin vuosikausia pesemättömänä ollutta kuppameisseliä, kun taas Rhodoksella ei valitettavasti alisteta naisia Tunisian tyyliin, eli paikalliset eivät suomitantoista piittaa. Tunisiassa menoa riittää, sillä esiaviollinen seksi on kielletty ja vääräuskoinen, paksuhko suomilortto kelpaa testipatjasta.

      • Jecca

        Kaunis,aurinkoinen,suht'koht' halpa,ruoka hyvää ja upeat rannat....kaikki plussaa,miinuksena tosiaan nuo jäppiset jotka "roikkuvat" kimpussa,mutta ei se mun menoa haittaa,en anna roikkua ;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe