pysyittekö matkalla terveenä, ja jos, niin millä kikoilla?
Te Kuuban matkaajat
4
853
Vastaukset
- Zede
Ripulia ja kuumetta. Tosin en paljon säästellyt tuossa syömisessä. Tapasin muita suomalaisia, jotka olivat olleet terveitä koko reissun. Pullovettä ja eikä mitään epäilyttävää suuhun.
- musri
vastauksesta. Tuo asia huolettaa minua eniten. Kait sitten varovaisuudella voi selvitä terveenä.
- saanas
musri kirjoitti:
vastauksesta. Tuo asia huolettaa minua eniten. Kait sitten varovaisuudella voi selvitä terveenä.
... auttaa paljon kun otat aloitat kuurin mielummin 2 vk ennen lähtöä ja syöt siellä kuurin loppuun. Olen säästynyt paljolta monessa maassa.Ensiksi kannattaa siellä syödä paikallinen jogurtti että saa paikalllisen bakteerin heti mutta odota jäätelön kanssa muutama päivä.Käsihygienialla säästyy monelta ongelmalta. Aina vika ei ole ruuassa.Keittiöhygienia näytti olevan asianmukainen. Muovihanskat keittäjillä ja lämpötilat oikeat tarjoiltavissa ruuissa. Ole rauhassa ihanaa ruokaa on luvassa ja hyvää lomaa..
- Pian taas reissuun
Ympäri maapalloa ollaan matkusteltu ja kertaakaan ei ole turistiripuli päässyt yllättämään. Aamulla ennen ruokailua otetaan aina pienet paukut paikallista rommia tms. Kaikkea paikallista ruokaa ollaan syöty katukeittiöistäkin. Normaalia varovaisuutta, ei esim jääpaloja drinksuihin ja hedelmät kuoritaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477006Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3232630Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271226
- 301168
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 86985
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99961Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60935- 41812