Emolevy

DDR3 muisti

Ajattelin että voisin vaihtaa muistin DDR3 muistiin, mutta en ole aivan varma sopiiko tuohon emolevyyn. Mistä saan tietää mikä emolevy minulla on, kun äsken katselin niin mielestäni siinä ei lukenut mitään mikä se on. Kone on 2009 alkuvuodesta ostettu, muistaakseni HP A6630, prosessori on AMD athlon X2. Olen vaihtanut näyttiksen ja virtalähteen, osaako joku auttaa?

5

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalaa

Et pysty vaihtamaan DDR3 muisteihin. Tuon HP:n emolevy tukee ainoastaan DDR2 muisteja. DDR3 muisteihin siirtyminen tietäisi emolevyn vaihtoa.

• ....................

Sitähän se on kun ostaa pakettikoneen: jopa vain vuoden vanhassa on emo jo ikivanhaa kauraa, oma muutaman vuoden vanha emoni on paljon modernimpi.
        Taas huomaa, että kannatti rakentaa kone ihan itse ja itselle parhaiten sopivista palasista.

• Siirtyminen DDR3-muistiin ei tuo mitään merkittäviä etuja, eli ei kannate. Vasta kun olet uutta konetta hankkimassa, niin hankit emolevyn ja prosessorin jotka tukevat DDR3.

• ddr3 muisti

Sopiiko joku phenom prosessori?

• Pipo in tiukka

Uus µATX emo DDR3 (sopii tuohon koteloon) tuella lähtee varmaan johki 50€ tai alle, ja varmasti toimii DDR3 muistit ja Phenom prossut. HP tuen tietäen et saa BIOS päivitystä tohon lankkuun että siinä uudemmat prossut skulais...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      18
      5928
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      85
      5542
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3554
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      96
      3543
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      121
      1301
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1247
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1172
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      979
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45