Soitin numerottomalla WWF:n lahjoituslinjalle lähes 200 kertaa, joista jokainen lahjoittaisi 10€, mutta minulla oli tosiaan numerottomalla niin miten helvetissä minulle tuli kahden tuhannen lasku. Kyllä ihmeellistä kusetusta ja vituttaa kun äiti sano että en saa käyttää kännykkää vuoteen ja oon sentäs jo 17v. Miten minun ikäiseni nainen voi hoitaa bisneksiä, suhteta sun muuta tärkeää ilman kännykkää.
eli siis pointtina, että WWF on kusetus firma ja se että miten voin viteeää vuoden ilman kännykkää? vihjeitä pliis vähä hei ny :(
rahankeruu huijaus....
2
337
Vastaukset 2
- VenäjänPyöveli
Yritit huijata WWF:ää kuvittelemalla että numeronäytön esto estäisi veloitukset ? Noi toimii ihan muilla
tavoin, ja olet pelkkä kiusaaja joka piinaa uhrejaan näillä salaisilla numerosoitoillasi, sait nyt ihan oikeasti
näpistyksen ja joudut laskusi itse maksamaan. Jatkossa sinun kannattaa käyttää vain Prepaid liittymiä kun
muuta sinulle kukaan koskaan myöntäisikkään. Prepaid numerotkaan sinua ei muuten suojele
häirikkökäyttäytymiseltäsi ja sinut saadaan tarvittaessa kiinni sekä tuomittua oikeudessa.
Liian vaaralliset tahot suututat, ja toivot että Poliisi olisi sinut saanut ensin napattua, nyt roikut ketjuissa
kallioluolassa odottamassa kohtaloasi. - Anonyymi00002
Osuuspankki on näköjään liittoutunut WWF : n kanssa yhteen ..taidanpa vaihtaa pankkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei279844- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607