1000 kuvaviestiä

minhänsevain

Hei!

Sain tuon kyseisen tarjouksen jossa on 1000 kuvaviestiä vuoden 2011 loppuun asti kun olen ollut yli 12 kk asiakkaana Tele finlandilla. Nyt tyhmänä kysyn, onko kuvaviestit = multimediaviestit? Hölmö kysymys mutten viitsisi soittaa asiakaspalveluun ja kysyä koska sekin nykyään maksaa...

Kiitos!

4

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä aktivoidaan ?

      KYLLÄ NE ON SAMOJA, multimedia jakuvaviestit.

      MUTTA KERRO JOS TIEDÄT, minulle missä sitä voi aktivoida että saa ne ilmaiset.

      Kävin sivuillani, siellä ei ollut mitään ilmaista,

      enkä ole aloitteleva käyttäjä,
      yli 15vuotta on tiekonetta käytetty ja kiinteä yhteyskin on ollut jo yli 10 vuotta.

      • 9+20

        Mikäli sinulla on puhelimessasi tallennettuna ne kaikki asetukset niin siitä vaan laittamaan viestejä. Jollei ole niin tilaa ne tekstarilla operaattoriltasi.


      • Ringring

        Hei! Tuo onkin varmaan monelta jäänyt huomaamatta. Aluksihan ilmaiset multsarit sai netistä omilta sivuilta, mutta kannattaa olla tarkkana laskutuksen kanssa. Itseltäni niitä on yritetty toistuvasti silti laskuttaa.Nykyisin pitää soittaa asiakaspalveluun ja aktivoida ne sieltä erikseen. Rupeaa harmittamaan jatkuva soittelu asiakaspalveluun. Tosin en saa lähetettyä niitä kaikkiin liittymiin, jos jotain lähtee niin vuorokauden kuluttua menee vastaanottajalle ilmoitus, että olet saanut multimediaviestin, joka on katsottavissa TF:n viestikeskuksessa..Siis haloo. Nykyaikaisilla älypuhelimilla ei saa vastaanotettua TeleFinlandin multimesiaviestejä???
        Tulee vaan sellainen olo, että TF:n tuli annettua liian hyvä etu ja sitten yritetään estää niiden käyttö. Ei hyvä. Ongelmaa ei pystytä/haluta edes ratkaista, vaikka kuinka valittaisi. Ko. firman uskottavuus on kyllä mennyt tämän sopan vuoksi. Meitäkin on 4 hengen rinki, joka kaikki vaihdettiin TF:n asiakkaiksi. Kyllä DNA alkaa kutsua. En voi kyllä suositella. Pidän koko ilmaisia multimediaviestejä huijauksena.


    • Pahus86

      Soita asiakaspalveluun niin aktivoivat sitä kautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe